7 Reacties

2 jaar geleden

Ik hou het bij de simpele dingen. Kinderboerderij, buiten speeltuin, of bij slecht weer binnen, zwemmen, bezoek bij vrienden en familie. Doe je ze denk ik t meeste plezier mee. Of mis ik nou iets heel leuks?

2 jaar geleden

Zwembad, ook het buitenbad bij mooi weer pakken, nieuwe ervaring Kinderboerderij Dierentuin Binnenspeeltuin (slecht weer fun) Uit brunchen Speeltuin Speeldates Naar de bieb, boekjes uitzoeken samen Kunst maken, met vingerverf op een echt canvasdoek schilderen of een mega vel papier in de tuin leggen en dan verf erop. Alleen in luier en spelen erop maar Diertjes invriezen en samen in de zon laten ontdooien Picknicken op een kleedje en dan lekker eendjes voeren Als je uitjes vroeg doet is het vaak rustiger en ben je weer op tijd thuis voor de middagdut. Veelal doen wij in de vakantie periode hetzelfde als wij het hele jaar door doen alleen alle buiten activiteiten gaan nu een stuk warmer 😉 Have fun! Hopelijk kan je hier wat mee

2 jaar geleden

Wij vonden nijntjemuseum heel leuk. En natuurlijk de kinderboerderij. Maar speeltuin ook leuk. Eigenlijk vinden ze het vooral fijn als we samen wat met ze doen. Al is het met blokken spelen op de grond of een boekje lezen. Supermarkt is hier iedere week ook een groots uitje. 🥲

2 jaar geleden

Kinderboerderij Dierentuin Vliegtuigen kijken(ze word er zo enthousiast van hahah) Speeltuin binnen/buiten Zwemmen

2 jaar geleden

Niet zo moeilijk: zandbak, speeltuin, stukje wandelen/fietsen, zwemmen, kinderboerderij of dierentuin. Vooral lekker veel naar buiten 😍

2 jaar geleden

Hier ook zwemmen, op bezoek gaan bij mensen, stukje fietsen of wandelen, Monkey town, speeltuin, kinderboerderij en dan houdt het voor ons daar wel een beetje op 🙈

2 jaar geleden

Afgelopen zondag bij Geertjes hoeve in Utrecht geweest! Super leuk daar, echt een aanrader!