17 Reacties
2 jaar geleden
Wij lieten onze dochter in de buggy slapen als we er op uit gingen ( wij hebben er eentje die volledig in ligstand kan) en op het strand op een strandbedje zo eentje met gordijntjes, lekker in de schaduw.
En savonds met het eten zat ze erbij tot het haar bedtijd was dan legde we haar in buggy en dan legde we haar als we terug waren op de kamer in haar bedje en sliep ze rustig verder.
Vond het spannend in het begin, maar ze heeft steeds gewoon heel goed geslapen.
Fijne vakantie!
2 jaar geleden
Bedoel je overdag? Wij hadden autovakantie, dutjes in de auto of buggy, savonds in dr bedje
2 jaar geleden
Reactie op Mamavanmarije
Bedoel je overdag? Wij hadden autovakantie, dutjes in de auto of buggy, sav ...
Nee voor in de avond 😊
2 jaar geleden
Reactie op Sassie-24
Wij laten hem op de kamer slapen met de babyfoon app 3G. En gaan zelf dan g ...
Op vakantie??
2 jaar geleden
Wij hadden vorig jaar in Griekenland een appartement vlakbij het zwembad (hadden we gevraagd) en tijdens haar ochtenddut lag ze lekker in het appartement te slapen en lagen wij met de babyfoon bij het zwembad. Na de ochtenddut gingen we de rest van de dag op pad en deed ze haar middagdut in de kinderwagen. Ze heeft de hele vakantie heerlijk geslapen, ook ‘s avonds.
2 jaar geleden
Reactie op Sassie-24
Ja? Uiteraard wel gewoon op het complex / bij het hotel, maar zie niet in w ...
Vanwege een mogelijke pedo-griezel die ziet dat jij je kind alleen achterlaat. Of ben ik paranoïde?
2 jaar geleden
Vanwege een mogelijke pedo-griezel die ziet dat jij je kind alleen achterla ...
Nee hoor zo sta ik/wij er ook in. Wij blijven ook bijvoorbeeld op het balkon of in de aangrenzende (duo) kamer. Moet dan teveel aan Maddie McCann denken, dat sla ik liever even over 😅
2 jaar geleden
Reactie op baby-dec2020
Nee hoor zo sta ik/wij er ook in. Wij blijven ook bijvoorbeeld op het balko ...
Nou daar dacht ik dus ook aan. En voor elk ander eng ding, zoals brand of uit bed klimmen, ben je te laat.
2 jaar geleden
Wij zijn naar Gran Canaria gegaan toen hij 8 maanden was. Hebben hem ook in de kamer gelegd, zelf bij het zwembad gaan liggen met de babyfoon. Zonder WiFi is deze, dus dan kun je nagaan hoe snel we op de kamer zijn. En ik snap dat er allerlei scenario’s zijn etc. Maar ieder z’n ding natuurlijk. :-)
Misschien kun je een kamer op de begane grond vragen?
Savonds gaven we hem de fles op de kamer en legde we hem in de buggy te slapen. Dan gingen wij eten en legden we hem later op de avond over in zijn bed op de kamer.
Tussentijd een weekendje naar Antwerpen gegaan en daar sliep hij overdag in de wagen en waren we Savonds wel op tijd terug op de kamer.
Over 4 weken gaan we op vakantie, ik ben benieuwd hoe hij het dan gaat doen...
Veel plezier en doe vooral wat goed voelt voor jou!
2 jaar geleden
Vanwege een mogelijke pedo-griezel die ziet dat jij je kind alleen achterla ...
Dan ben ik ook paranoïde.
Never!! Zou ik dus echt nooit doen. Dan een kamer met balkon boeken ofzo.
2 jaar geleden
Dan ben ik ook paranoïde.
Never!! Zou ik dus echt nooit doen. Dan een kamer ...
Balkon, boek, glaasje wijn, zonnetje...🖐 high 5!
2 jaar geleden
Balkon, boek, glaasje wijn, zonnetje...🖐 high 5!
I wish! Ben nu 5,5 dagen vrij maar een last minute is niet gelukt. Pokkeduur!
2 jaar geleden
I wish! Ben nu 5,5 dagen vrij maar een last minute is niet gelukt. Pokkeduu ...
Ach die ellende op Schiphol wil je ook niet met een kleine? Iets in Nederland boeken?