15 Reacties
2 jaar geleden
Toestemming nodig van de ouder die niet mee gaat.. formulier is te downloaden bij de website van de rijksoverheid, anders wordt het gezien als ontvoering
2 jaar geleden
Als de vader gezag heeft moet hij toestemming geven als moeder weg wil, als je als moeder alleen gezag hebt hoeft de vader geen toestemming tegeven
2 jaar geleden
Reactie op Dec2020
Dit dacht ik ook, maar op de site van de rijksoverheid staat dat dat niet v ...
Ik kon zo met me zoontje weg toen ik vroeg of ik toestemming van me ex nodig had zeiden ze nee hij heeft geen gezag zien we dus je kan gaan en staan waar je wild, als hij weg wil heeft hij bij alles toestemming van u nodig
2 jaar geleden
Reactie op Dec2020
Eerste. Ik ben ook gewoon samen met mijn man, de vader van ons kindje.
En ...
U leest het verkeerd de eerste geval is dat beide ouders gezag hebben dan moet u vriend inderdaad toestemming geven bij stip 3 heeft alleen moeder gezag
2 jaar geleden
Reactie op Dec2020
Ik wil gewoon weten hoe het zit...
Is niet nodig meiss
2 jaar geleden
Reactie op MiniMe-Me
Ze zullen waarschijnlijk zeggen dat het verplicht is.. Maar uit eindelijk i ...
Mijn ex heeft niks tezeggen 😅
2 jaar geleden
Mijn ex heeft niks tezeggen 😅
Ja dat geloof ik ook wel. Maar stel je voor een voorbeeld hij zou zeggen ik ben even met haar/hem naar de speeltuin. En jij denkt op begeven moment wat blijven ze lang weg.. zijn hun ondertussen al de grens over. Is niemand daar die daar naar vraagt.. Maar als je er optijd bij bent kan je gelijk melding maken.. Ja dan zal t wel door gekoppeld worden en kijken ze daar naar uit om hem dan daadwerkelijk tegen te houden.
Maar zover ik weet als er niks aan de hand is kan je gewoon alleen met je kleine samen op vakantie.
2 jaar geleden
Reactie op MiniMe-Me
Ja dat geloof ik ook wel. Maar stel je voor een voorbeeld hij zou zeggen ik ...
Ah zo nahja hoe zou hij dan een kind zonder zn naam zonder id of paspoort kunnen ontvoeren alles was ontvoerd word heeft vader gezag en het id of paspoort van kind tot beschikking en daar is de fout en loop je kans op ontvoerinf ik heb zelf bewust gekozen mn ex geen gezag tegeven ik weet dat mijne de grens of de speeltuin niet haald die vent vertrouw ik niet met mn zoontje alleen dus is allemaal onder toezicht van mij of van me moeder we raken die uk nooit uit het oog, maar indd miss als je beide gezag hebt of je ex is wel goed en heeft geen gezag kan je het indd regelen maar denk dat in haar geval niet nodig is ze wonen samen en zijn gelukkig