27 Reacties

3 jaar geleden

Misschien iets van zetpillen? Voor het geval dat je het nodig hebt.

3 jaar geleden

Ziet er goed uit qua lijst! Wij zijn net terug van een week Spanje (bij mijn moeder, dus ook wasmachine ter beschikking), maar ondanks de wasmachine had ik echt teveel shorts en shirts mee 😂 het was zo warm dat hij praktisch de hele dag in zijn rompertje lag te spelen. Ik denk dat ik 2 shorts en 2 shirts heb gebruikt in totaal.

3 jaar geleden

Ik vind dat rekjes voor de schone flesjes heel handig incl borstel. Misschien tandgel ofzo? Je zult net zien..

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Ik vind dat rekjes voor de schone flesjes heel handig incl borstel. Missch ...
Ja die neem ik ook mee. Vergeten te noteren. Vitis tandgel staat idd ook genoteerd🥰

3 jaar geleden

Ohja en plastic voorraadbakjes vond ik ook handig! Soms om een boterhammetje in te doen als we op her terras gingen lunchen bijvoorbeeld

3 jaar geleden

Reactie op Catharina89

Ziet er goed uit qua lijst! Wij zijn net terug van een week Spanje (bij mij ...
Ooo echt haha. Dan lijkt het alsof ik te veel mee heb🤣 twijfel ook over de hoeveelheid jurkjes. In Turkije is het ook vrij warm dus de kans is groot dat ze vaak in een kort broekje met t-shirt of enkel rompertje aantrekt.

3 jaar geleden

Reactie op Tweeling 2020

Misschien iets van zetpillen? Voor het geval dat je het nodig hebt.
Ja die staan al genoteerd😁

3 jaar geleden

Ik weet niet of je haar ook wel zonder slaapzak laat slapen (bij de mijne kan dat niet, hij krabbelt omdat hij eczeem heeft) maar ik zou 2 slaapzakken meenemen. Neem aan dat je ook wat speelgoed meeneemt. Ziet er verder compleet uit lijkt mij 😊

3 jaar geleden

Misschien een idee☺️.. Zetpillen kunnen smelten boven 38 graden (is mij verteld) dus ik neem sinaspril vloeibaar mee.. Fijne vakantie alvast!

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Ohja en plastic voorraadbakjes vond ik ook handig! Soms om een boterhammetj ...
Handig idd! Thanks

3 jaar geleden

Een speelkleed en/of deken(s) want je hebt waarschijnlijk geen box? Die had ik mee met nog wat strandlakens en dekens en mijn kindje heeft heerlijk binnen en buiten op de kleden gelegen.

3 jaar geleden

Qua kleding heb je zat. Je kunt zoals je zelf zegt nog tussendoor wassen en bijkopen. Mijn baby zat gewoon 3 dagen in dezelfde romper. Kon mij het schelen. Tis vakantie. 😊😊

3 jaar geleden

Een speelkleed en/of deken(s) want je hebt waarschijnlijk geen box? Die had ...
Box hebben we idd niet. Dekens zijn er wel zowel bij familie als in het hotel vermoed ik. Neem wel een klein dekentje mee voor in het vliegtuig en eventueel avonden als het fris is.

3 jaar geleden

Qua kleding heb je zat. Je kunt zoals je zelf zegt nog tussendoor wassen en ...
Hahaha dat is waar. Denk idd dat ik genoeg kleding mee heb. Wat een gedoe met een baby op vakantie. Wil je weinig meenemen dan kom je toch op zoveel spullen uit.. 😅🤣

3 jaar geleden

Vitamine D druppels?

3 jaar geleden

Iets tegen muggen? Of een verzachtend middeltje voor als ze geprikt is?

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Vitamine D druppels?
Yes neem ik ook mee!

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Iets tegen muggen? Of een verzachtend middeltje voor als ze geprikt is?
Ja dat is ook nodig! Staat genoteerd🥰

3 jaar geleden

Neusspray? Je weet maar nooit daar met al die airco’s. Kunnen ze goed verkouden van worden.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Neusspray? Je weet maar nooit daar met al die airco’s. Kunnen ze goed verko ...
Handig idd. Heb het genoteerd🥰