Ik neem het volgende mee op vakantie. We gaan a.s. vrijdag voor 3 weken naar Turkije. Hebben jullie nog tips of aanvullingen? Hoor het graag!
-opvolgmelk
-1 pak luiers en 1 pak zwemluiers (de rest koop ik daar)
-zwemdonut
-bedekte zwempak uvf50 en zwempet
-zonnebrandcreme factor 50 en aftersun
-sudocreme
-tandenborstel en tandpasta
-vitis tandgel en vingerborstel
-haarborstel
-thermometer, alcohol en watten
-een paar potjes groentehapjes (fruit haal ik niet kan ze vers fruit eten. Rest van de groentehapjes koop ik ook daar)
-speentjes en speenkoord
- 2 flessen en 2 spenen
- 1 drinkbeker met rietje (voor water)
- White noise apparaat
- Speendoekje
- Speelgoed (boekje/bal/bijtring)
- Badolie/shampoo/bodycreme of olie
-ORS
-zetpillen
-koptelefoon Muffy voor in het vliegtuig
Qua kleding het volgende. Weet echt niet of het te weinig of te veel is. Hoor graag tips!
- 8 rompers wit zonder mouw
- 10 jurkjes
- 4 setjes korte broek met t-shirt
- 2 jumpsuit
- 3 romper zonder mouw met printje
- 2 lange boxpakjes
- 2 korte boxpakjes
- 1 slaapzak
- paar haarbandjes
- 5 paar sokjes
- 2 setjes kleding lange broek en lange mouw top
- 1 vest
- 2 hydrofiele grote doeken
- 2 handdoeken baby
- bord en lepeltjes
-2 wasbare slabbers
De eerste 10 dagen van onze vakantie blijven we bij familie. Dus dan hebben we ook de wasmachine tot onze beschikking. De 10 dagen hierna weer niet. Dan gaan we naar een hotel. Ik weet dus ook niet of dit qua kleding te veel is of niet. Wil overigens daar ook nieuwe kleding kopen voor mijn dochter en als we dat dan gewassen hebben kan ze dat ook weer aan.
Wellicht ben ik wat dingen vergeten. Als je nog andere tips hebt hoor ik het graag!
Ziet er goed uit qua lijst! Wij zijn net terug van een week Spanje (bij mijn moeder, dus ook wasmachine ter beschikking), maar ondanks de wasmachine had ik echt teveel shorts en shirts mee 😂 het was zo warm dat hij praktisch de hele dag in zijn rompertje lag te spelen. Ik denk dat ik 2 shorts en 2 shirts heb gebruikt in totaal.
Ziet er goed uit qua lijst! Wij zijn net terug van een week Spanje (bij mij ...
Ooo echt haha. Dan lijkt het alsof ik te veel mee heb🤣 twijfel ook over de hoeveelheid jurkjes. In Turkije is het ook vrij warm dus de kans is groot dat ze vaak in een kort broekje met t-shirt of enkel rompertje aantrekt.
Ik weet niet of je haar ook wel zonder slaapzak laat slapen (bij de mijne kan dat niet, hij krabbelt omdat hij eczeem heeft) maar ik zou 2 slaapzakken meenemen.
Neem aan dat je ook wat speelgoed meeneemt.
Ziet er verder compleet uit lijkt mij 😊
Een speelkleed en/of deken(s) want je hebt waarschijnlijk geen box?
Die had ik mee met nog wat strandlakens en dekens en mijn kindje heeft heerlijk binnen en buiten op de kleden gelegen.
Qua kleding heb je zat. Je kunt zoals je zelf zegt nog tussendoor wassen en bijkopen. Mijn baby zat gewoon 3 dagen in dezelfde romper. Kon mij het schelen. Tis vakantie. 😊😊
Een speelkleed en/of deken(s) want je hebt waarschijnlijk geen box?
Die had ...
Box hebben we idd niet. Dekens zijn er wel zowel bij familie als in het hotel vermoed ik. Neem wel een klein dekentje mee voor in het vliegtuig en eventueel avonden als het fris is.
Qua kleding heb je zat. Je kunt zoals je zelf zegt nog tussendoor wassen en ...
Hahaha dat is waar. Denk idd dat ik genoeg kleding mee heb. Wat een gedoe met een baby op vakantie. Wil je weinig meenemen dan kom je toch op zoveel spullen uit.. 😅🤣