9 Reacties
2 jaar geleden
Ik weet niet hoe laat dit feestje is, maar als je kindje npg maar 1 slaapje doet misschien toch proberen smorgens een uurtje te laten slapen zodat je het middagslaapje iets kan uotstellen en het kind in de auto op de terugweg slaapt. Of als het feestje na het middaguur is rond 12u/13u ofzo gaan rijden en hopen dat het kindje dan een slaapje doet
2 jaar geleden
Hier familie op een uur rijden.. gaan regelmatig of het hele weekend erheen of een dagje op en neer.. meestal gaan we na de lunch weg, laten slapen in de auto, is meestal wel te kort, valt halverwege pas in slaap.. En de rest van de dag is ze gewoon wakker, merken dan wel dat ze savonds erg moe is (logisch) maar gaan dan na het avondeten weer naar huis..
2 jaar geleden
Meestal ga ik rijden als ze een slaapje moeten doen. Ze slapen dan op de heen en terug weg in de auto. Ik zorg dat de dag er voor en/of er na lekker rustig is. En neem wat vermaak en eten voor ze mee zodat ik ze onder controle kan houden. Ik laat ze ook lekker vrij op zo een verjaardag zodat ze hun energie kwijt kunnen na een lange zit.
Ik vind ze nu ook oud genoeg om te leren dat ze af en toe mee moeten gaan op iemands anders flow. Meestal vinden ze een uitje zoals een verjaardag fan-tas-tisch. En gaat alles vlekkeloos.
2 jaar geleden
Meestal zo voor een dagje is het best goed te doen al begrijp ik het wel. Je bent bang dat ze de boel daar bij elkaar schreeuwen maar ze gedragen zich toch weer anders in een andere omgeving en vinden het ook wel weer interessant om nieuwe dingen te zien. En inderdaad als het niet uitkomt met slapen dan hebben ze toch nog de auto om even bij te slapen. Geen zorgen maken. (woon zelf in Italië en heb al genoeg tripjes gemaakt naar schoonmoeder 1,5 uur verderop), naar Nederland met vliegtuig en zit nu in Griekenland en ze gaat gewoon mee uiteten elke avond . Het gaat allemaal prima ze halen hun slaap wel weer in als het een dagje minder is geweest.