27 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben voor connetix gegaan. En dan de ballrun. Ze kunnen er heel lang mee spelen en veel uitbereiding setjes. Dus ook leuk voor cadeautjes volgende jaren/sint.
Van mijn ouders krijgt ze een grote set duplo. We hebben al wat kleine setjes en onze dochter vind dat erg leuk!
We hebben voor onze pasgeboren zoon een treinbaan gekregen (want ja, al dat spul voor die kleintjes hebben we al) en ook dat vind ze erg leuk om mee te spelen.
Zo ook een watertafel!
Voor als je nog een iets kleiner cadeautje zoekt voor opa/oma/familie, de fisher price kassa. Is hier een mega hit en ook bij alle kindjes die komen spelen!
2 jaar geleden
Onze zoon is dol op tractors dus wij hebben een traptractor gekocht en het was een grote hit (wegens omstandigheden hebben we zijn verjaardag alvast gevierd)! We hebben er een gekocht waarvan je ook de motorkap open kan maken en zo aan de motor kan "sleutelen" en hij vindt het geweldig. Nu nog iets te groot, maar gaat al prima en in het voorjaar kan hij er lekker mee buiten spelen!
2 jaar geleden
Een loopfiets en een keukentje. Hij gaat er steeds met al mijn keukenspullen vandoor, en op de BSO van de oudste is het eerste wat hij doet naar het keukentje rennen om daar te spelen.
Ook maar alvast een peutermes en een snijplankje aangeschaft kan hij mooi zijn eigen banaan snijden 😆
één jaar geleden
Eigen boekenkast op hoogte vh kindje. (Montessori) zodat ze zelf kunnen pakken en kiezen. Glijbaan voor buiten, schommel voor buiten of binnen .
één jaar geleden
Hier 2dec jarig maar vandaag gevierd. Ze heeft van ons een trybike gekregen. Ze had al een loopfietsje voor 1 jaar maar die werd echt te klein, en aangezien ze altijd meegaat met de hond uitlaten hebben we deze gekocht. Ze racet als een raket erop dus goede aankoop geweest.
één jaar geleden
Loopfiets, van oma een duplotrein, maar vindt het ook lastig hoor. Hebben al veel vanwege een grote zus, maar de ruimte in huis is ook eindig 😅
één jaar geleden
Reactie op Littl-one
Dit zijn allemaal kadotjes die ze met haar 1e verjaardag gekregen heeft...
Hier ook...
1e verjaardag kreeg hij:
- een loopfiets
- heel veel duplo
- een houten treinbaan
- een glijbaan
- bad speelgoed
- boekjes
- auto's
Voor Sinterklaas krijgt hij een keukentje+ toebehoren, educatieve spelletjes zoals electro, wat nieuwe boekjes, en verder kleding...
Ik denk dat hij deze verjaardag van ons heel simpel iets kleins krijgt zodat ie wat papier kan scheuren, en verder een leuk bedrag op zijn spaarrekening... Hij zal genoeg cadeautjes van al het bezoek krijgen
één jaar geleden
Reactie op Littl-one
Dit zijn allemaal kadotjes die ze met haar 1e verjaardag gekregen heeft...
Loopfiets van toen is hij al uit gegroeid 😅. Mijn dochter was veel verder in ontwikkeling, die kreeg al een gewone fiets.