8 Reacties

2 jaar geleden

Neuspray gebruiken wat voor hun leeftijd mag en Luuf gebruiken. Lekker onder de voeten smeren en dan sokjes aan, op de borst en rug insmeren, dik aankleden, dan kan ze lekker slapen. Misschien knapt ze overdag ervan op, waardoor ze weer lekker kan spelen

2 jaar geleden

Reactie op TwinGirlsMom

Neuspray gebruiken wat voor hun leeftijd mag en Luuf gebruiken. Lekker onde ...
Dit. En eventueel het bedje iets ophogen aan de hoofdzijde. Dan ligt ze iets schuin waardoor het snot een beetje weg kan zakken. En verder gewoon lekker veel knuffelen. 🤗 Beterschap!

2 jaar geleden

Ik zou geen neusspray gebruiken maar van die mini flesjes die je leegdrukt zeg maar. Heel gevecht om het erin te krijgen maar werkt wel. Mijn boefje was trouwens de afgelopen dagen zo verkouden dat ie het spul gewoon zonder gevecht toeliet. 😳

2 jaar geleden

Fysiologisch zout een paar druppels per neusgat, en Luuf smeren. Hier zit alles in wat mag voor een baby. Geen Dampo of iets dergelijks daar zitten middelen in die heel slecht zijn voor een baby/dreumes.

2 jaar geleden

Ik zou geen neusspray gebruiken maar van die mini flesjes die je leegdrukt ...
Die ken ik niet, maar klinkt goed, ook op basis van zout?

2 jaar geleden

Reactie op Mamavanmarije

Die ken ik niet, maar klinkt goed, ook op basis van zout?
Ja, otrivin monodose, is gewoon fysiologisch zout. Wij maken dat zelf, 9 gram zout oplossen in een liter kokend water, af laten koelen en dan met een doseerspuitje paar druppels in haar neusje. Is wel meer werk dan de otrivin monodose (water koken om evt bacteriën af te doden, in de koelkast maar een paar dagen bewaren, daarna opnieuw aanmaken, bij aanmaken uit de koelkast eerst opwarmen, spuitje regelmatig steriliseren) maar is een heel stuk goedkoper.

2 jaar geleden

Ja, otrivin monodose, is gewoon fysiologisch zout. Wij maken dat zelf, 9 g ...
Dit is het antwoord. Dank je wel. 🙂😘

2 jaar geleden

Ja, otrivin monodose, is gewoon fysiologisch zout. Wij maken dat zelf, 9 g ...
🙏Thaaaank you