6 Reacties

2 jaar geleden

Drinken is op dit moment even belangrijker dan eten mijn zoontje heeft ook corona gehad koorts en overgeven weinig tot niks eten je kan om de 6 uur een pcm geven verder in de gaten houden en lekker uitzieken hij was hier gelukkig er weer snel boven oo hopelijk duurt het voor jullie ook niet lang meer!

2 jaar geleden

Pap? Dat werkt hier en kan je stevig of waterig maken. Krijgt je kindje net iets meer binnen.

2 jaar geleden

Hier het zelfde geval. Onze dochter heeft ook Corona sinds dinsdag. Gelukkig gaat het nu de goede kant op vanaf vandaag de klachten diarree erbij gekregen ( hoort ook bij de Corona klachten vertelde de huisarts). Wij zijn begonnen met ORS zodat ze wel wat vocht vast houd. Eten doet ze minimaal maar we vinden dat het op dit moment niet uitmaakt, we vinden de vocht opnamen belangrijker dan eten. Dat zei de huisartsenpost ook. Ik denk alleen maar als ze honger hebben komen ze vanzelf. Als je zelf ziek bent eet je ook niet veel.🙈

2 jaar geleden

Ik maak voor mijn dochter soms smoothies. Melk, yoghurt en fruit in de blender en dan in de rietjes beker. Is ze dol op en drinkt gemakkelijk weg (wel dun genoeg maken dan).

2 jaar geleden

Reactie op Suus399

Ik maak voor mijn dochter soms smoothies. Melk, yoghurt en fruit in de blen ...
Goeie. Fruit gaat er wel in. Je zal toch denken dat na een weekje ziekig zijn dat brood er ook wel weer in gaat, maar niets is minder waar😭

2 jaar geleden

Reactie op Charlieze

Hier het zelfde geval. Onze dochter heeft ook Corona sinds dinsdag. Gelukki ...
Zou ook zomaar eens sprong 9 kunnen zijn. Om het uur ‘s nachts wakker en overdag om alles huilen als hij iets niet mag, zucht!