Hoi mama’s
Sinds drie dagen is het drama in de avond met het na bed brengen. Voorheen als ik me dochter 18:30/19:00 naar bed bracht sliep ze vrijwel meteen. Nu zijn we soms 2 uur bezig voordat ze eindelijk gaat slapen. Als ik wegloop is het huilen/spelen/huilen.
Als ik dr bij me neem en haar in slaap probeer te wiegen, wilt ze dit niet gaat lachen en brabbelen. En als ik dr dan terug wil leggen is het weer huilen….
Overdag zijn de dutjes ook opeens korter. Ze doet nu 2 dutjes als we geluk hebben 45 min.
Voorheen was dit een uur tot 2 uurtjes.
Heeft dit met verlatingsangst te maken? Of een of andere fase? Iemand tips voor me?
Mijn dochter doet precies hetzelfde 🤣naar bed brengen is het echt drama, ik mag niet weglopen 😢
Ze wordt nu 2/3 in nacht wakker.
Overdag 30 min heel soms 50 min.
Eten gaat erg moeizaam. Melk drinkt ze gelukkig nog wel goed.
Hier precies hetzelfde probleem. Gisteren pas om 22u gaan slapen en de nacht heel onrustig. Overdag is ze hondsmoe, maar slaapt niet langer dan 45-60 min (vooral on de middag). Ze lijkt zelfs te moe om te eten, het drinken van haar flessen gaat dan wel weer heel goed.
Ik vind het niet slapen, eten enz. echt killing😭
Hier ook! Van 3 naar 2 dutjes gegaan want die 3e lukt echt niet meer en dan snachts ineens wakker. Ontroostbaar en niet meer willen slapen dit kan soms 3 uur lang duren... Ik dacht zelf aan sprong/overgangdutjes/slaapregressie? Er gebeurt iig van alles in dat hoofdje volgens mij 🥴
Probeer haar eerder naar bed te brengen, ze slaapt slechter overdag geef je aan dus het kan zijn dat ze nu oververmoeid naar bed gaat. Dit kan zorgen voor moeilijk inslapen enzo
Probeer haar eerder naar bed te brengen, ze slaapt slechter overdag geef je ...
Al geprobeerd. Helpt helaas niet. Ze was vandaag wakker van haar laatste dutje om 2 uur heb haar toen 18:00 naar bed gedaan en het is weer raak vandaag 😕
Hier precies hetzelfde probleem. Gisteren pas om 22u gaan slapen en de nach ...
Ja klopt is heel vermoeiend 😓 hier de eerste nacht ook van 02:00 tot 06;00 bezig geweest om vervolgens weer 07:00 de dag te beginnen…. Nou ik was kapot
Jepp 🙋♀️.. Geen idee waar het aan ligt. Zoontje is vandaag 9 maanden en is al een paar weken zo. Ik denk slaapregressie.. Nu issie ook nog ziek dus dat helpt niet. Hoop dat het snel weer betert 🙈
Jepp 🙋♀️.. Geen idee waar het aan ligt. Zoontje is vandaag 9 maanden en i ...
Jaa mijn dochter sliep altijd heel goed. Tot ze 6maanden werd. Dus ik dacht ook hele tijd sprong of slaapregressie maar ze is nu bijna 10 maanden 😫 denk niet dat dat 4 maanden lang duurt?
Als goed is heb ze sprong 5 of 6 allang gehad toen ze 8 maanden was. Ze is ...
Geen idee wanneer die sprongen precies vallen... die van ons is bijna 10 maanden nu... dus de 9e maand vooral last gehad. In die periode heeft meneer ook leren staan, kruipen, lopen aan de hand en kletsen... nogal veel om te verwerken misschien....