5 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook! Dochtertje is 10 maanden en papa is lekker ruw met spelen. Hij gooit haar alle kanten op en ze vind het schitterend. Dus als hij thuis is duwt ze mij regelmatig weg en wil ze naar papa toe om te lachen en vrolijk te doen. Maar als ze dan haar hoofd stoot, of omvalt bij optrekken, dan wil ze naar mij toe voor troost. Bij papa wordt ze niet rustig, bij mij kruipt ze in m'n armen en komt ze lekker knuffelen. Papa vind het moeilijk dat ik het "overneem" als ze huilt, ik vind het moeilijk dat ze niet zo vrolijk is bij mij. Denk dat het er een beetje bij hoort

3 jaar geleden

Grote kans dat dat komt omdat ze papa minder ziet… kan me goed voorstellen dat het een beetje pijn doet. Waarschijnlijk komt het niet doordat je iets niet goed doet en zeker niet dat hij niet goed aan je gehecht is..😘

3 jaar geleden

Hier ook! Dochtertje is 10 maanden en papa is lekker ruw met spelen. Hij go ...
Zal er inderdaad vast bij horen, maar zal blij zijn als hij ook wat vaker een voorkeur heeft naar mij😏

3 jaar geleden

Reactie op annaniempje

Grote kans dat dat komt omdat ze papa minder ziet… kan me goed voorstellen ...
Ja ik denk het maar ja hoort het zo vaak andersom ook, dat ze juist naar degene trekken die er het meest is. Maakt me soms zo onzeker maar dank voor je lieve reactie!😘

3 jaar geleden

Reactie op YvonnieG

Ja ik denk het maar ja hoort het zo vaak andersom ook, dat ze juist naar de ...
Kan ik me goed voorstellen dat je je zo voelt. Ik zou hetzelfde hebben hoor. Maar het ligt dus waarschijnlijk niet aan jou😘❤️