12 Reacties
2 jaar geleden
Helaas heb je dat niet in de hand. Maar zoals je zegt heb je al testen gedaan en zijn ze negatief dus ik zou gewoon hulp inschakelen van betrouwbare mensen zoals bijvoorbeeld je ouders, vriendinnen etc. 'gewoon' ziek bestaat ook nog en helaas gebeurd dat altijd als het niet uitkomt. Ik kan wel zeggen door bikkelen want soms kan het niet anders, maar mocht je iemand hebben die je kan helpen zou ik het toch vragen.
2 jaar geleden
Ik zou ook hulp inschakelen. Als je echt ziek bent is het niet te doen, je moet in bed kunnen blijven om goed uit te zieken. Is er niet iemand in je omgeving die het geen probleem vind, omdat het wel corona klachten zijn maar je negatief test, om je te helpen? Hier laatst wel gedaan toen ik met koorts en keelontsteking in bed lag, ik kon het niet zelf..
2 jaar geleden
Ik ben 20 ook alleenstaande mama maar ik ga gwn door die wel rustiger aan en doe dan zn dutjes mee en ga vlak na hem opbed go with the flow mama en doe rustiger aan je zou haar ook kunnen vertellen dat je ziekjes bent mijn zoontje begreep het een beetje dus kwam rustig bij me zitten paar keer 馃槄
2 jaar geleden
Ik ben 20 ook alleenstaande mama maar ik ga gwn door die wel rustiger aan e ...
En oh ja thuis testen waren bij mij ook negatief tot ik naar ggd ging had binnen 24 uur een positieve maar me zoontje heeft niks gehad
2 jaar geleden
Ik zou idd een pcr test doen de zelftesten zijn niet echt betrouwbaar. Heb al paar keer gehoord dat mensen met een zelftest negatief waren en met een pcr positief. Vooral de laatste variant corona lijkt niet echt herkend te worden door de (thuis) zelftest. Maar ja dan moet je je ook weer uit bed hijsen. Veel sterkte lastige situatie. Hopelijk bestaat er ook nog gewone griep ipv alleen maar corona馃槥
2 jaar geleden
Ik heb een week corona gehad en ben alleen....ik nam hem mee met douchen. Zette ik hem in bad kon ik even alle zweet afspoelen en daarna even inspanning om aan te kleden maar lekker alles makkelijk aan. Ik ging gewoon erbij zitten soms met m'n dekentje, dat was gelukkig voldoende. En samen slapen, dan had ik ook weer wat slaap.
2 jaar geleden
Matje op de grond en bij haar gaan liggen. Soms gaan ze dan gewoon zelfstandig spelen en vinden ze het fijn dat je alleen al in de buurt bent. Is er niemand in je omgeving die het risico aandurft? Al is het maar voor een wandeling met je kindje zodat je even een uur voor jezelf hebt? 馃檪
Als je mijn buurvrouw was dan zou ik jouw kind meenemen voor een wandeling en een kop koffie op de kinderboerderij. 馃
Beterschap!! 馃槝
2 jaar geleden
Reactie op Prana
Ahhh dank je! 馃
Ja mijn moeder heeft al aangeboden. Vandaag is ze weg, maa ...
De kans bestaat dat je liggend als klimtoestel wordt gebruikt maar dat is nog best grappig. 馃槉