10 Reacties

2 jaar geleden

Hier is het nog steeds 1flesje ergens in de nacht. Niet eens op een vast tijdstip maar gaat wel weer terug in slaap.

2 jaar geleden

Hier is het ook zo inderdaad. Ze werd eerst altijd tussen 7 en 8 wakker, tegenwoordig om 5:30/5:45. Alleen wij laten haar liggen, ze ligt dan te spelen en te zingen. En valt soms weer terug in slaap voor een half uurtje. Is niet grappig, dacht in de eerste instantie dat het aan het weer lag, alleen speelt het hier al zo'n 4 weken dat ze zo vroeg wakker is 😓. Hoop dat dit inderdaad weer snel veranderd. Zelfs om 19:30/20:00 naar bed brengen heeft geen zin ipv 19:00. Nog steeds vroeg wakker 😣

2 jaar geleden

Reactie op DvGorp

Hier is het ook zo inderdaad. Ze werd eerst altijd tussen 7 en 8 wakker, te ...
Jaa hij gaat niet spelen en zingen maar gaat zeuren en ik laat hem ook gewoon liggen maar ik zelf kan dan niet meer in slaap vallen en dan word ik zoooo sagerijnig 😵‍💫😩

VRIEND

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook een aantal weken gehad, voor mijn gevoel een combi van tandjes, niet helemaal lekker zijn en temperatuur in de kamer. Nu hebben wij altijd al een moeilijke slaper gehad en keken we er dus niet van op. Maar sinds een kleine 2 weken wordt hij ergens tussen 6.00 en 7.00 wakker. We merkten ook verschil toen we hem juist wat eerder naar bed brachten, dat hij door oververmoeidheid mogelijk ook eerder wakker werd

2 jaar geleden

Reactie op silvana1988

Jaa hij gaat niet spelen en zingen maar gaat zeuren en ik laat hem ook gewo ...
Ow, daar zou ik ook echt chagrijnig van worden inderdaad 😡. Ik word vaak niet wakker manlief wel. Tenzij hij vroeg weg moet, dan word ik er wel wakker van, kan me dan nog even omdraaien. Maar als dat net als bij jou iedere ochtend zo zou zijn, zou ik ook echt niet vrolijker ervan worden. Hier heeft het niks met de tandjes te maken, wel lagere temperatuur daar hebben we gelijk stappen voor ondernomen. Zoals een lange pyjama en een dekbedje "slaapt al in peuterbed namelijk". En niet te vergeten sneakersokjes aan.

2 jaar geleden

Reactie op DvGorp

Ow, daar zou ik ook echt chagrijnig van worden inderdaad 😡. Ik word vaak n ...
Jaa stiekem denk ik een beetje dat het aan de slaapzak lig dat die te klein word dus ook niet vrij in zijn bedje lig. Temperatuur is gewoon goed en alle tandjes heeeft hij al. Dus vandaag even nieuwe halen hopelijk is dat het 🤞🏼 Had van de week ook geprobeerd gewoon in pyjama en deken, maar hij beweeg te veel waardoor die uit zijn deken komt en Miss koud krijg. Altijd lastig bedenken wat het nou is 😅

2 jaar geleden

Reactie op silvana1988

Jaa stiekem denk ik een beetje dat het aan de slaapzak lig dat die te klein ...
Het is zeker niet altijd even makkelijk nee. Laten we maar hopen dat ze snel weer doorgaan slapen 😉

2 jaar geleden

Join the club. 😅 Hier ook sinds een tijdje weer een vroeg vogeltje. Alles gaat wel weer over... 😅😓😅

2 jaar geleden

Yep...bijna standaard tussen 4 en 5 wakker. Soms valt hij weer in slaap maar er zijn ook momenten dat hij er dan uit wil en dan hangen we samen op bank een half uurtje... nee snel weer doorslapen graag 😄

2 jaar geleden

Hier is het óf savonds feest, en dan als ze eindelijk slaapt dan wel door tot 7:00 . Als ze doorslaapt vanaf 19:30 dan weet ik dat ze feestje geeft om 5:00 😂 en een praaaaatjes wat ze dan heeft.... geef mij maar weer lekker van 19:30 tot 7:00 ongeveer 😋