13 Reacties

2 jaar geleden

Hier een kleintje van 29 december 2020 ook ineens weer vroeg en snachts soeiso een keer wakker misschien komt het door de leeftijd want hij is ook driftig en zegt alleen maar nee XD

2 jaar geleden

Hier ook! Kindje 23 maanden en ook deze week steeds vanaf 6.00 uur wakker.

2 jaar geleden

23 maand hier en hij was altijd al vroeg, maar sinds een week of 2 is hij zeker een uur eerder.

2 jaar geleden

Middagdutje inkorten misschien 🤔 ?

2 jaar geleden

Reactie op momof2girlies

Middagdutje inkorten misschien 🤔 ?
Nee dat werkt niet! De tijd blijft het zelfde 😅

2 jaar geleden

Ja hier ook.Hij wil in de middag ook niet meer slapen.

2 jaar geleden

Hier gaat de middagslaap ook niet goed. Ik blijf het wel aanbieden, want de kans is groot dat dit echt een fase is. Tot dan categorie slaap je niet rust je toch beetje net als die fase rond 1 jaar dat het tweede slaapje niet lukte en daarna wel weer. Ik vermoed ook dat er weer kiezen doorkomen.

2 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Hier gaat de middagslaap ook niet goed. Ik blijf het wel aanbieden, want de ...
Wij blijven het ook aanbieden maar hij blijf de hele tijd mama roepen en te huilen ga ik wel naar hem toe om hem te troosten alleen als ik weer weg ga begint die alleen maar harde te huilen .Hij het ook erg vaak oorontsteking dus twijfel ook of het daar door komt of het inderdaad een fase is.

2 jaar geleden

Wij blijven het ook aanbieden maar hij blijf de hele tijd mama roepen en te ...
Herkenbaar. Ik ga ook naar hem toe dan. Dat huilen bij het weggaan is nu ook ineens in de avond.

2 jaar geleden

Mijn zoontje ook precies met 22 maanden en heeft bijna 1 maand aangehouden. Nu 23 maanden en hij slaapt ineens uit elke dag tot 08:00/08:30

2 jaar geleden

Hier ook, nu een week of 3 inmiddels. Ze sliep altijd van 7 tot 7 maar nu soms al om 4.30 wakker!! Ik heb nu een matras in de slaapkamer erbij gelegd en als ze voor 6 uur wakker wordt, ga ik er nog even bij liggen. Tot nu toe kunnen we dan allemaal blijven liggen tot rond 6.15 en dan staan wel allemaal op. Ik ga nu ook iets vroeger naar bed in de avond, rond 20.30.

2 jaar geleden

Ik denk idd slaapregressie oid, ze is ook flink aan het puberen

2 jaar geleden

Mijn kleintje word altijd rond 04:30 / 05:00 wakker pfff.. Ik heb alles geprobeerd maar niks helpt