27 Reacties
2 jaar geleden
Hetzelfde hier 🙋🏻♀️
Hier zie je ze wel langzaam dat ze door moeten komen, maar het is er nog niet. Alles op z'n tijd
2 jaar geleden
Mijn dochter kreeg met 13 maanden haar eerste tandje en is eind deze week 14 maanden en er komen er nog 2 door.. Komt vanzelf allemaal.. Ik maak me er niet druk over, maar vindt het gewoon zo zielig om te zien hoeveel last ze ervan heeft
2 jaar geleden
Hier ook bijna 14 maanden 4 tanden 🤣🤣🤣🤣🤣 een kind kan ook niet alles tegelijk doen mama's 😍
2 jaar geleden
Mijn dochter kreeg met 13 maanden haar eerste tandje en is eind deze week ...
Hier hetzelfde! Ook met 13 maanden, oké 1 week ervoor, eerste tandje. Verder nog niks. Het komt vanzelf! Maak me er echt niet druk om, ze worden al zo snel groot. 🥺 Mijn oudste kreeg met 10 maanden zijn eerste tandjes en dat waren er in no time 4. Het verschilt zo erg per kind, komt echt wel goed. 😊
2 jaar geleden
Hihi. Fijn als de tandjes nog even wegblijven. Tandenpoetsen is voor de meeste kindjes geen hobby ;)
Ik heb wel eens gehoord dat als je je zorgen maakt om niet doorkomende tandjes je naar je tandarts kan gaan en het daar even voor kan leggen.
2 jaar geleden
Reactie op Dajaplaya
Hier hetzelfde! Ook met 13 maanden, oké 1 week ervoor, eerste tandje. Verde ...
Ja per kind is het echt heel verschillend ook qua hele ontwikkeling! Het maakt me soms wel onzeker, maar probeer mn eigen gevoel te volgen en zolang ze tevreden is dan hoeft het van mij ook niet snel te gaan.. Ze volgt echt haar eigen tempo. Ze is best klein denk nu 70cm, weegt 8.3kg, kruipt, staat en loopt nog niet. Kan wel van zit naar lig en andersom en rolt de kamer door en qua tandjes bijna 3 stuks. Het komt vanzelf, maar ben ook heel blij dat ze nog lekker baby kan zijn. Bij het cb en kinderarts maken zich ook geen zorgen dusja ik dan ook niet.
2 jaar geleden
Ja per kind is het echt heel verschillend ook qua hele ontwikkeling! Het ma ...
Wat goed dat je er zo in staat! Ons meisje heeft heel lang een spreidbroekje gehad, dus ik was eerst wel een beetje huiverig voor haar motorische ontwikkeling maar toen ze ging zitten met het spreidbroekje nog aan met 8 a 9 maand viel dat helemaal weg. Kort nadat hij af mocht ging ze kruipen en ze kan nu staan en langs de tafel lopen dus is helemaal goed gekomen😊 En heb ook gezien dat ze soms ineens heel snel kunnen gaan, dus dat zal bij jou ook vast zo zijn!
2 jaar geleden
Hier ook bijna 14 maanden. Met 9 maanden kreeg ze de eerste 2. Nu is net sinds dit weekend de 3e door en de 4 lijkt ook in aantocht.
Ach, ik was zelf tot 13 maanden volledig tandloos. En toen kwamen ze ineens allemaal achter elkaar aan. 😅
Wat ik wel vervelend vind is dat ze in die 5 maanden tussentijd echt heel vaak last gehad heeft, alsof ze tandjes kreeg. Denk dan; als ze toch last heeft, last ze dan ook doorkomen. 😅
2 jaar geleden
Alle tandjes komen tussen 0 en 3 jaar door dus dan heb je periodes van stilstand. 🙂
2 jaar geleden
Ons zoontje is bijna 14 maanden en heeft nog maar 1 tand... Ik probeer me er maar aan vast te houden dat het vanzelf gaat komen. ☺️
Hoewel het me soms onzeker maakt als veel mensen steeds blijven zeggen, oh, nog maar 1 tand?!😱
2 jaar geleden
Reactie op hellolittleone-sr
Ons zoontje is bijna 14 maanden en heeft nog maar 1 tand... Ik probeer me e ...
Die van mij loopt nog niet en krijg ook te horen dat ie traag is want zus en zo liep al met zoveel maanden. 🙄 Ieder zijn eigen tijd. Dat is wat ik je wilde zeggen. 😊
2 jaar geleden
Die van mij loopt nog niet en krijg ook te horen dat ie traag is want zus e ...
Precies, heel fijn dat je het aangeeft.
Alles op z’n tijd..
2 jaar geleden
De mensen met kindjes die al meerdere tandjes hebben, poetsen jullie ook al? Mijn dochtertje heeft nu 3 tandjes, maar ze laat niks toe dus zit een beetje met m'n handen in het haar hoe dit aan te pakken..
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft zijn eerste tandje ook op zijn 12maanden gekregen 2van onder tegelijk na paar weken 2van boven we zijn nu bijna 14maanden oud hebben nog steed 4tandjes en kunnen nog niet zelfstandig alleen lopen met handje vast lukt het heel goed met tandenpoetsen dan wilt absoluut niet van begin vond hij dat heel leuk maar niet wilt hij dat helemaal niet maarja komt alles in orde dus geen zorgen maken😉
2 jaar geleden
Reactie op hellolittleone-sr
Precies, heel fijn dat je het aangeeft.
Alles op z’n tijd..
🙂 Graag gedaan. Ik dacht met tandjes alleen maar relaxt nog ff niet poetsen. 😊😊😊 Nu poetsen we een paar keer per week. Nog niet elke dag. Daar werken we naar toe. Hij vindt het wel leuk, dat scheelt enorm want zag er in het begin enorm tegenop. 😬😊