27 Reacties

2 jaar geleden

Geniet er nog maar van hier krijgt ze hoektanden en dat is geen pretje kan ik je zeggen.

2 jaar geleden

Mijn dochter is bijna 15 maanden en heeft nog maar 2 tandjes.. die kreeg ze toen ze net 1 werd tegelijk. Dus ík heb me ook het eerste jaar afgevraagd wanneer ze nou eindelijk kwamen en nu dus ook alweer 3 maanden niks. Maar het komt wanneer het komt! Ben vooral heel benieuwd wanneer maar maak me niet echt zorgen

2 jaar geleden

De mensen met kindjes die al meerdere tandjes hebben, poetsen jullie ook al ...
Vinger tandenborstel deed hier wonderen. Dan heb je toch net wat meer controle

2 jaar geleden

Reactie op lausiej

Mijn dochter is bijna 15 maanden en heeft nog maar 2 tandjes.. die kreeg ze ...
Hier is er ook een periode geweest dat het een hel was om zijn tanden te poetsen. Ik zet hem tegenover mij neer, geef hem zelf de tandenborstel en ik "poets" ook mee met mijn eigen tandenborstel. Zing ondertussen een liedje over tandenpoetsen, ik deed af en toe zelf ook even een poging te poetsen bij hem terwijl hij zelf aan het poetsen was. Nu til ik hem erna bij me en hij laat nu grotendeels toe dat ik de tandenborstel er doorheen haal. Bij mij heeft het dus geholpen het heel even los te laten dat het moet, al zat me dat niet helemaal lekker. Dat het anders misschien wel jaren een heftige strijd zal blijven had ik geen zin in.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje had tot 14 maanden maar 2 tandjes. Nu ruim een maand verder en zit op 6 tandjes. Ze komen echt wel! 🤗

2 jaar geleden

Het poetsen gaat al beter.. ze pakt zelf de tandenborstel en stopt deze in d'r mondje en zing ik een liedje en als ze mij ziet dan wil ze ook.. Ze is nu 15.5 maand en bijna 5 tandjes.. lekker rustig aan