303 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Sammetje

Als ik het heb over mijn extreme misselijkheid en mensen zeggen: tsjah dat ...
Of dat mensen vragen hoe het gaat, jij vertelt dat de misselijkheid en kotsen best zwaar is maar dat je hoopt dat het snel beter wordt rond die 12e week en ze dan heel opbeurend gaan vertellen over hoe ze zelf de hele 9 maanden ziek zijn geweest of dat je het nu nog makkelijk hebt ("wacht maar tot je aambeien/striae/maagzuur/tepelkloven/diabetes krijgt"). Don't. Just don't. Laat mij nog even lekker naïef denken dat het beter wordt en ik van de rest van mijn zwangerschap ga genieten, ok?!

3 jaar geleden

Reactie op Larissaaatje

@BIJTJE18-12 ja dit is echt gebeurd ik heb vervolgens mijn vriend zijn taar ...
Hahahaha heel goed, van die taart! En ik zou maar goed eten van te voren, waarschijnlijk krijg je sla met komkommer 🤣

3 jaar geleden

Omdat ze vragen en hoe gaat het en ik dan zeg dat ik steeds misselijk ben en over geef. Ja dat hoort erbij maar binnenkort ga je echt genieten tt zolang het nog kan...

3 jaar geleden

Als ik dit zo lees heb ik echt niks te klagen 😅 Jeetje, dat iedereen zich even met zijn eigen zaken gaat bemoeien....

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Of dat mensen vragen hoe het gaat, jij vertelt dat de misselijkheid en kots ...
Dit ook ja! Precies dit!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Of dat mensen vragen hoe het gaat, jij vertelt dat de misselijkheid en kots ...
Of als ze juist zeggen ' ja dat hoort er nog eenmaal bij dat moet je er voor over hebben'. Ja dat weet ik hoor ik klaag ook niet, jij vraagt er naar 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Kayleigh4 en H91, dit wat voor jullie?
Ja! Wat een uitkomst haha!

3 jaar geleden

De vraag of het gepland was... ja, al een tijdje terug 🤔, niet alles is planbaar!

3 jaar geleden

Dat als ik ergens kom waar ik dan even niet bent geweest gelijk naar me buik kijken.. 👀 En aantal weken geleden me schoonzus die me overal zowat in tagde op fb 2e handse baby spullen terwijl we al 10x hadden aangegeven het nieuw te kopen🙋‍♀️ en me schoonfamilie te bang is dat ik het geslacht ziet voor de gender reveal terwijl ik ook al 100x gezegd heb heus niet express ga kijken of ik het kan zien en of erna vragen

3 jaar geleden

Reactie op Larissaaatje

@BIJTJE18-12 ja dit is echt gebeurd ik heb vervolgens mijn vriend zijn taar ...
Had echt gezegd hier alsjeblieft heb je je fruit. Geef mij dat stuk taart maar 🙋‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Mama2013

Dat als ik ergens kom waar ik dan even niet bent geweest gelijk naar me bui ...
Heei hoi volgens mij zitten wii samen in dr facrbookgroep van december haha

3 jaar geleden

Aan alle irritante en domme mensen erger ik mij. 😑 Dus alles wat je hier boven schrijft en onder ook benoemd wordt. Like... Zie ik eruit als een.......? Nee, laat mij dan lekker mijn eigen leven bepalen. Maar gelukkig moet ik zeggen dat ik vrij weinig van deze mensen in m'n omgeving heb en ze eigenlijk wel heel meelevend zijn ❤️. En de meesten het super leuk vinden dat ik zwanger ben.😁

3 jaar geleden

Aan alle rot waarschuwingen! Pas op dat je relatie er niet onder lijdt. Pas op dat je hond niet je kind gaat aanvallen. Pas op dat je je sociale contacten niet verwaarloosd. Pas maar op dat je geen post natale depressie krijgt. Verwacht maar dat het klauwen vol geld gaat kosten. Denk maar niet dat het alleen rozengeur en maneschijn is. Niet bij elk huiltje meteen uit bed gaan halen. Wel goede bh's dragen anders gaan je borsten hangen. Niet je kind bij je in bed gaan nemen, want dan gaat het nooit meer terug naar zijn eigen kamer. Niet te veel eten nu, want dat krijg je er niet meer vanaf. Niet alles nieuw kopen, mensen gaan je vast spullen aanbieden. Blablabla.... Ik kots ervan.

3 jaar geleden

Reactie op 4 Musketeers

Aan alle rot waarschuwingen! Pas op dat je relatie er niet onder lijdt. Pa ...
Ow , en wel borstvoeding gaan geven, want dat is het beste voor je kind.

3 jaar geleden

Mensen die alleen maar negatief kunnen zijn over wat er met je lijf kan gebeuren. Je poes zal niet meer zo strak zijn, je taille zal nooit meer zo slank zijn, je tieten gaan hangen. HALLO, er zit ook nog een persoon met gevoelens in dit lichaam en dit wéét ik allemaal al. Dat inwrijven dat moet je nu met mijn hormonen niet doen. 😠

3 jaar geleden

Mensen die alleen maar negatief kunnen zijn over wat er met je lijf kan geb ...
Mijn schoonmoeders eerste reactie; nou dan zal je wel lekker flink uitdijen. Uhh bedankt?🤣

3 jaar geleden

Mijn schoonvader zijn eerste reactie was: “ dan krijgen jullie een Corona baby!” Grrrrrr

3 jaar geleden

Haha van die buik aanrakers hebben we hoogst waarschijnlijk weinig last van met de corona he 1.5 meter afstand haha

3 jaar geleden

Als het niet gaat hoe ik wil. Niet uit mijn woorden komen.

3 jaar geleden

Om het feit dat ik heel nu heel prikkelbaar ben😢