303 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Jenanes

Ik erger me aan andere zwangere vrouwen die in topics over hoeveel je aange ...
Herkenbaar hoor! Ik hoef maar naar een koekje te kijken en hij hangt al aan mijn heup(jes)! Vreselijk... Ik ga ook gewoon niet meer op de weegschaal. Die irriteert mij op het moment mateloos.

4 jaar geleden

Reactie op Jenanes

Ik erger me aan andere zwangere vrouwen die in topics over hoeveel je aange ...
Ik ben al 6 kilo aangekomen yolo

4 jaar geleden

Aan mensen die het gevoel hebben dat ze je continu op alle risico's moeten wijzen en gaan vertellen bij wie en hoe het allemaal mis is gegaan. Ik ben al zo bezorgd/onzeker, zou liever gerustgesteld worden! Maar ik kijk dan om me heen, zie overal mensen en denk, daar is ook ooit iemand zwanger van geweest en dat is allemaal goed gekomen.

4 jaar geleden

Reactie op Natasss

Ik erger me aan mensen die vragen: ‘’Was het gepland?’’. Dat gaat anderen g ...
Oooh ja maar echt!! Some people 🙄...... Pfff

4 jaar geleden

Reactie op Larissaaatje

Dat iedereen aan taard en alles zit bij schoonouders en k bak fruit krijg o ...
Hahaha ik ga stuk!! Haha

4 jaar geleden

Reactie op Justsuus

Aan mensen die het gevoel hebben dat ze je continu op alle risico's moeten ...
Precies dit

4 jaar geleden

Mensen die ongevraagd advies en info geven over: inknippen, hechten, niet kunnen sporten na de bevalling, wat er allemaal mis kan gaan, zeggen dat me vriendinnen na de bevalling echt gaan terugkrabbelen voor oppassen etc. Heeeel irritant.

4 jaar geleden

Als je aankondigt dat je zwanger bent: nu al? (Mijn zoontje is 10 maanden oud) en dan uiteraard: was het gepland? (Grrrr ik krijg het van die vraag). Als je er dan bijzegt dat het een tweeling is: amai jullie gaan het heel druk krijgen, dat wordt pittig, ... Alsof we dat zelf nog niet wisten. Bij m'n vorige zwangerschap had ik een collega die aan m'n buik kwam toen ik 12 weken was ofzo en ik zei: ja je bent basically m'n vetjes aan het aaien nu. Tegen het einde krijg je ook alle horrorverhalen van bevallingen te horen, echt leuk als je meer en meer stress krijgt voor de bevalling... Toen m'n zoontje 3 maanden was, vroeg m'n oom hoe het ging. Ik zei dat het best wel vermoeiend was die gebroken nachten. (Maar was niet echt aan het klagen want we hebben een fantastische zoon). Zijn reactie? Ja, jullie moesten kinderen hebben hè. Arrrrgh ik erger me nu al terug aan.

4 jaar geleden

Ga je dit wel redden met je studie en je baan? Is het wel welkom? Jij hebt toch geen kinderkamer?

4 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Erg he! En dat je dan overal hoort zwangere vrouwen hebben zo'n mooie glow. ...
😂

4 jaar geleden

En als kers op de taart toen ik het mededeelde: Ik vond je al zo dik geworden maar ik wilde het niet zeggen, haha! >:(

4 jaar geleden

Mensen die zeggen: ik vond al dat je een voller gezicht had gekregen.. En bedankt!

4 jaar geleden

Reactie op Noyjo

Tis misschien een beetje raar voor de meeste hier, maar ik erger mij eraan ...
Jaaa herkenbaar! Hallo kind is er (de komende maanden) nog niet, heb verder ook nog een leven los van zwanger zijn! Ja en daarna ook! Ja dat wordt wel totaal anders! En dan natuurlijk zo'n reactie "wacht maar die nesteldrang komt nog wel" 🤮.

4 jaar geleden

Reactie op Roos-Roos

Jaaa herkenbaar! Hallo kind is er (de komende maanden) nog niet, heb verder ...
Ik heb vroeger altijd gedacht dat ik geen kinderen wilde. Of daar in ieder geval niet veel drang naar gehad. Ook zo'n standaard reactie: dat komt nog wel. Alsof iedere vrouw altijd kinderen wil. Als ik ze nu tegenkom zal ik wel horen: zie je wel, dat het nog kwam🙄 alsof 1 casus hun hele theorie bewijst.

4 jaar geleden

Ik ben wel gezegend met de mensen in mijn omgeving geloof ik, als ik al die reacties zo lees. Jeetje, wat een onbeschofte mensen. Nu heb ik het alleen nog aan mensen die dicht bij me staan verteld dus misschien staat me dit nog te wachten binnenkort. Het enige waar ik me aan erger is mijn energielevel.. 😅

4 jaar geleden

Reactie op Jenanes

Hahaha 😂 Ik heb straks naast mijn Tinderbaby ook een Coronababy 🤭
Wij krijgen een combinatie van beide in 1 keer. Hahaha

4 jaar geleden

Ik heb vroeger altijd gedacht dat ik geen kinderen wilde. Of daar in ieder ...
O herkenbaar, eerste wat mijn oma zei: je wilt toch helemaal geen kinderen? En inderdaad zelfs mijn huisarts zei altijd: o wacht maar dat verandert nog wel, alsof je als vrouw alleen gemaakt ben om kinderen te maken. Irritant!

4 jaar geleden

Mijn schoonmoeder die maar keihard blijft roepen dat het een meisje wordt, omdat ik er toch wel zo slecht uitzie.... 😑 Phoe, daar krijg ik inmiddels wat van. Ik voel mij al weken zo lamlendig en uitgeput. En ik weet ook wel dat ik vermoeid uitzie, maar het hoeft er niet bovenop gelegd te worden 😥 Mijn frustratie van deze avond, is dat er ook weer uit 😅

4 jaar geleden

"Oh, december.. dat is vervelend! Als het maar geen kerstkindje wordt!"

4 jaar geleden

Op dit moment het meest aan mijn echtgenoot 😁