303 Reacties

4 jaar geleden

Bemoeiende schoonmoeder en de geur van bier en dan vooral het slapen ernaast. Dit lukt mij gewoon niet, waardoor we apart moeten slapen :(

4 jaar geleden

Reactie op L_iisannee

"Oh, december.. dat is vervelend! Als het maar geen kerstkindje wordt!"
Ja dat kerstkindje en oh.. december is al zo’n drukke maand waar van alles moet.. ja lieve mensen als je een zwangerschap kon plannen had december niet mijn eerste keuze geweest nee 😂

4 jaar geleden

M'n vriend welke de baby 'baby jesus' noemt 😵😠😠😠😠😡😡😡 waar ik 18 december al uitgerekend ben 😠😠😠😠💔

4 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Heeeeeel herkenbaar dit!!
Hier ook, heel hard moeten vechten dat ik mijn biefstuk doorbakken wou, want vroeger deden de mensen dat toch ook niet. Ja, vroeger hadden ze waarschijnlijk al toxoplasmose voor de zwangerschap opgelopen

4 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik ben al 6 kilo aangekomen yolo
Haha idd, of andere mensen ‘je bent toch heel misselijk, iemand die ik kende was 8 kg afgevallen’. Ja, ik ben heel misselijk, En daardoor kunnen sla of groenten er heel moeilijk in en eet ik veel meer brood dan vroeger, logisch dat je dan niet afvalt

4 jaar geleden

Ik irriteer me ook wel aan de mensen die zeggen als het maar niet op mijn verjaardag word geboren of op Sinterklaas nee ik zou de baby speciaal voor jou terug duwen goed pff

4 jaar geleden

Ik ben 1 december uitgeteld. Reactie: ohh als het maar geen kerstkindje wordt.. Ik: ik zeg 1 december he, met kerst is het kindje er zeker uit!!

4 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Erg he! En dat je dan overal hoort zwangere vrouwen hebben zo'n mooie glow. ...
+1 😁👌

4 jaar geleden

Aan schoonmoeders die bij een bbq gewoon naast je zit te paffen onder een veranda, waarbij je telkens in de rook van de shag zit... *opgestaan en vriendlief gevraagd even te ruilen.... 🥴

4 jaar geleden

Reactie op Larissaaatje

Ik irriteer me ook wel aan de mensen die zeggen als het maar niet op mijn v ...
Same here!!

4 jaar geleden

Reactie op Clen

Mijn schoonmoeder die maar keihard blijft roepen dat het een meisje wordt, ...
Herkenbaar

4 jaar geleden

Ja dat kerstkindje en oh.. december is al zo’n drukke maand waar van alles ...
Precies dat ja😂😂

4 jaar geleden

1. Toch tussen neus en lippen door vragen of het gepland was (ik ben 24 jaar), zo extreem jong is dat toch ook weer niet? Ja.. Het is gepland 🙄 2. Uitgerekend ergens tussen 20 en 28 december. Ohhh dan wordt het een kerstkindje, wat een drukke tijd blablabla. Ja, ik weet het, maar plannen was een beetje lastig 🙄 3. Wij begonnen het aan de meeste mensen wel te vertellen nu we 10/11 weken zijn, na een goede echo te hebben gehad met 9/10 weken. En dan krijg je steeds de opmerking of je het niet te vroeg verteld ipv een blije gefeliciteerd reactie! Die opmerking komt later... Wat maakt het nou uit, het kan na de termijn echo ook nog misgaan... 🙄 4. Mensen die zeggen geniet van je zwangerschap, terwijl je alleen maar moe en kotsend in de badkamer leeft of zeggen jaa die misselijkheid hoort erbij he.. 🙄 Verder valt het mee hoor😅

4 jaar geleden

Mijn schoonmoeder die blijft roepen dat we alles tweedehands moeten kopen. Er zijn gewoon zaken die ik nieuw wil hebben.

4 jaar geleden

Mijn schoonmoeder die blijft roepen dat we alles tweedehands moeten kopen. ...
Pffff herkenbaar! Heel veel zeggen ook dat we maar tweedehands moeten kopen. Ehm nee, wij willen gewoon een nieuwe en in de toekomst ook gebruiken voor de andere kinderen. Ben sws niet van plan om een kinderwagen boven de 1000€ te kopen

4 jaar geleden

Een vriendin die bij het vertellen vroeg of het een ongelukje was... Eh nee, mijn kind is geen ongelukje maar zeeeeeer gewenst... 😳

4 jaar geleden

Reactie op AnneCP

Een vriendin die bij het vertellen vroeg of het een ongelukje was... Eh nee ...
Zeer irritant haha. Ook mensen die steeds vragen of het gepland was. Ja het was gepland. We hebben samen met mijn man, net als in zo'n film, onze horloges gelijk gezet. En via de datumprikker een dag gekozen vanaf welke datum we zwanger gingen zijn. Toen tegen kleine sperma celletjes in de oren gefluisterd waar ze het eitje konden vinden. En tegen het eitje gezegd dat ze haar deurtje open moest laten staan voor bezoek. Alles is precies zoals planning verlopen 🙈

4 jaar geleden

Mijn puistjes 😕

4 jaar geleden

Reactie op kimcremers

Mijn puistjes 😕
Ik ook!

4 jaar geleden

Het zal druk worden met 3, je zal niet meer weten waar eerst lopen. En ook je zal minder uren kunnen gaan werken... amai. En dan vooral ook de puistjes en er niet zwanger maar die uitzien.