303 Reacties

4 jaar geleden

Mijn man die soms vergeet dat ik kwetsbaarder ben, en bijvoorbeeld als we buiten lopen een sluiproute neemt waardoor ik over geulen en slootjes heen moet springen ("Au, mijn baarmoeder")🙈

4 jaar geleden

De vraag: was het gepland? Jongens, als het niet gepland en gewenst was zat ik het jullie nu niet te vertellen! En hallo ik ben 30, zo raar is het niet om deze stap te nemen... De reactie: Ohhh je krijgt een Corona baby! Neeeee we waren hier al ver voor corona mee bezig.... Of de reactie: Ohhh het wordt een kerstkindje!!! Wat vervelend voor het kind...

4 jaar geleden

De kleine man kan nu al niet wachten, hij wil een baby voor Sinterklaas en ...
Heerlijk!

4 jaar geleden

Het woordje Coronababy

4 jaar geleden

Reactie op mijah1

Het woordje Coronababy
Ik krijg iedere keer quarantainebaby te horen, alsof we daarvoor nooit seks hadden en we nu uit verveling all day long bezig zijn geweest...

4 jaar geleden

Als ik al die verhalen zo lees, heb ik helemaal geen zin meer om het nieuws te vertellen😂 Ik word morgen 13 weken en ik heb het nog helemaal tegen niemand verteld😏 Ik ben 19 dus als mensen het aan mij vragen of het gepland was zeg ik gewoon heel droog "gaat je niks aan".

4 jaar geleden

Als ik al die verhalen zo lees, heb ik helemaal geen zin meer om het nieuws ...
Ben zelf 18.. krijg inderdaad heel vaak de vraag of het gepland was. Erger me er best veel aan!

4 jaar geleden

Als je kind geboren wordt in december denkt er dan nog iemand een een verwekking tijdens de corona periode??? Denk het niet. Dan wordt je kindje gewoon een decemberkindje. Lastiger is het denk ik voor kindjes die echt in déze periode geboren worden. Dat vergeet men minder snel.

4 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Ik krijg iedere keer quarantainebaby te horen, alsof we daarvoor nooit seks ...
Hahah dit dus. Dat denk ik dan ook!

4 jaar geleden

Mijn schoonvader zijn eerste reactie was: “ dan krijgen jullie een Corona b ...
Mijn broer deed dat ook... Man’s reactie; ‘je krijgt er eentje!’ En niemand er ook maar mee over gehoord na man’s lief reactie

4 jaar geleden

Verhalen over terrorbevallingen en andere feestelijkheden. 😱 Ik heb op een gegeven moment maar de vraag ingevoerd: Welke dingen had jij nou echt graag willen weten tijdens je zwangerschap? 😆 Dat levert ten minste nog eens wat handige informatie op.

4 jaar geleden

Ik heb zelf gerookt tot ik ben gestopt met de pil maar kan de geur nu echt niet meer verdragen... 🤢 en ohja mensen die zeggen, "je wordt steeds dikker als ik je zie, is het geen tweeling?" Of van die opmerkingen dat ik heel dik ga worden... 😤

4 jaar geleden

Mijn schoonmoeder die blijft roepen dat we alles tweedehands moeten kopen. ...
Ik krijg ook al screenshots en linkjes van marktplaats toegestuurd door mijn schoonmoeder maar kies toch echt graag zelf gewoon een kinderwagen uit etc

4 jaar geleden

Reactie op Yaaaaaan

Zeer irritant haha. Ook mensen die steeds vragen of het gepland was. Ja het ...
Goeie!

4 jaar geleden

Vertelde gisteren aan iemand dat ik zwanger ben, vandaag de termijnecho heb en het echt heeeeeel erg spannend vind, toen kreeg ik de reactie; "ik ga je nog niet feliciteren dan!" Uhh oke? Thanks voor het vertrouwen? 🙈

4 jaar geleden

Het antwoord van je partner als bezoek vraagt of je last hebt van je hormonen...

4 jaar geleden

Reactie op RKL

Ik krijg ook al screenshots en linkjes van marktplaats toegestuurd door mij ...
Wij willen gewoon de zaken waarin de baby ligt of slaapt nieuw hebben. Denk ik een tic van mij 😅 Kleding was je toch makkelijker uit dan een wandelwagen.

4 jaar geleden

Reactie op RKL

Ik krijg ook al screenshots en linkjes van marktplaats toegestuurd door mij ...
Jemig, die heeft te veel vrije tijd en geen andere bezigheden? 😂

4 jaar geleden

"oh je zal zeker 25 tot 30 kilo verzwaren, dat kan niet anders, dat zit in de familie" Wel geen probleem als het nu eenmaal zo is, maar zij hebben hun allemaal heel hard laten gaan tijdens hun zwangerschap. Ben ik niet van plan. Nu 13 weken en 2,5 kilo afgevallen omdat eten nu eenmaal niet altijd makkelijk gaat, is volgens hen absoluut niet normaal. "toch eens aan de dokter vragen" zeggen ze.

4 jaar geleden

Reactie op swja

Het antwoord van je partner als bezoek vraagt of je last hebt van je hormon ...
Dit dus! Hahahaha ik zeg ook vaak tegen hem: is wel makkelijk he, alles op mijn hormonen afschuiven, hoef je je eigen gedrag niet te verantwoorden 😤😂