303 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op mijah1

Ben zelf 18.. krijg inderdaad heel vaak de vraag of het gepland was. Erger ...
Bijzondere vraag he? Ik ben zelf 32, we hebben al 2 dochters van bijna 6 en net 3. Ik heb een behoorlijk pittige baan, dus mensen gaan er vanuit dat dit een ongelukje was... Ehh nee, niet dus. We zijn heel dankbaar dat onze wens nogmaals in vervulling gaat.

4 jaar geleden

Als mensen zeggen dat WE zwanger zijn. We verwachten een kind en IK ben zwanger!

4 jaar geleden

Ik ben gestopt met roken doormiddel van pleisters, normaal moet je die dan nog 12 weken plakken mja vind dat toch een beetje lang (zou dan 22 weken zijn ja doeei), na 2 weken zomaar gestopt zonder nog 1 dosis lager te gaan (eigenwijs) en mijn irritatie level is hoog, een persoon die ademt irriteerd me al. Mja ff volhouden en dan word dat hopelijk minder 😅

4 jaar geleden

Reactie op mijah1

Ben zelf 18.. krijg inderdaad heel vaak de vraag of het gepland was. Erger ...
Ben 33 zo'n 6 jaar samen met mijn vriend/man en zwanger van de 1e en krijg deze vraag ook.

4 jaar geleden

Het niet kunnen slapen 😫

4 jaar geleden

De zogeheten papadag.

4 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

De zogeheten papadag.
Haha daar hoef ik niet zwanger voor te zijn om mee daaraan te ergeren 🤣🤣

4 jaar geleden

Aan mijn man 🙈 er zijn dagen dan kan ik hem niet eens aankijken.

4 jaar geleden

‘Geniet er van!’ Ondertussen ben ik al vijf weken non stop aan het spugen 🙌🏻 Thanks will do

4 jaar geleden

Sorry; aan een aantal collega’s.. ik kan ze gewoon niet zo goed hebben.. 😂

4 jaar geleden

Reactie op stef1983

Aan mijn man 🙈 er zijn dagen dan kan ik hem niet eens aankijken.
Ohhhhh wat grappig, ik dacht echt dat ik de enigste was die dit had 😂😅

4 jaar geleden

Uitslag van NIPT doet er precies zo lang over als ze voorspelden en in ben ongeduldig! Dus ik erger me vandaag vooral aan mezelf.

4 jaar geleden

Reactie op NikeofSamothrace

Uitslag van NIPT doet er precies zo lang over als ze voorspelden en in ben ...
Haha, hier nog een!! En die extra vrije dag helpt ook niet mee. 🤣

4 jaar geleden

Reactie op H91

Haha, hier nog een!! En die extra vrije dag helpt ook niet mee. 🤣
Hier ook! En zo flauw dat anderen hem sneller hebben, dan word ik nog ongeduldiger wanneer de uitslag eens komt haha

4 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Hier ook! En zo flauw dat anderen hem sneller hebben, dan word ik nog onged ...
Echt hè! Ik zag binnen 4-5 dagen, nu wil ik dat natuurlijk ook! Nja we wachten gewoon rustig af!

4 jaar geleden

Mensen die bij diverse topics disrespectvolle discussies met elkaar aangaan waar het inlevingsvermogen voor elkaar ver te zoeken is. Gebruiken we deze app niet om elkaar te helpen, steunen en adviseren? Dat kan op een vriendelijke manier.

4 jaar geleden

De geur van aardappels😅

4 jaar geleden

Discussies met mijn vriend en troep 😴

4 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

De zogeheten papadag.
Jaaa, 'gaat je man ook een pappa dag nemen?'. Jakkes, wij gaan beide een dagje minder werken (32 uur) maar die term vindt ik om te kotsen 🤣. Vond het voor mn zwangerschap ook al een verschrikkelijk woord.

4 jaar geleden

Haha daar hoef ik niet zwanger voor te zijn om mee daaraan te ergeren 🤣🤣
Hahaah same! Doe normaal, we noemen het toch ook geen mama dag op andere dagen?🙄