303 Reacties

4 jaar geleden

Hahaah same! Doe normaal, we noemen het toch ook geen mama dag op andere da ...
Dan heb ik heel wat mama dagen!!! 🤣 Kan ik die ook vrijvragen??? 😜

4 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Mensen die bij diverse topics disrespectvolle discussies met elkaar aangaan ...
Ja dit, kom op we zijn allemaal volwassen en het is niet Facebook waar je al je gal lekker kan spugen. 😅

4 jaar geleden

Sorry; aan een aantal collega’s.. ik kan ze gewoon niet zo goed hebben.. 😂 ...
Herkenbaar...

4 jaar geleden

Reactie op Mamavanbijnavier

Vertelde gisteren aan iemand dat ik zwanger ben, vandaag de termijnecho heb ...
Wat is dit nou voor reactie!? Inlevingsvermogen: 0 😑

4 jaar geleden

Vandaag gaan baby shoppen, althans we deden een poging. Staan we daar met ons goede gedrag in een baby winkel.... We willen meer weten of autozitje en kinderwagens. Als eerst auto zitje 'hier staan ze, ik zal kiezen voor een zitje waar je baby goed in zit' ehm ja maar de baby is er nog niet en we willen wel weg als die er is....... Want ja hoe vervoer ik hem anders naar een baby winkel dacht ik. 'dit zitje werkt zo en deze zo' dus dat... Oké niet meer info? Nee boven staan m'n collega's voor de kinderwagens.... Man boven 'hier heb de je de (Matty ofzo) deze prijs. Zit dit bij en past in de auto', 'andere modellen zijn tussen de 500 en 1000 euro'. Oké genoeg? Oké dan verkoop je lekker niets.... Doei.... Ben zo blij met m'n vriend die na een blik weet dat ik die mensen iets aan kan doen..... Dus we zoeken wel lekker online alles uit 😏

4 jaar geleden

Partner af en toe te ongeïnteresseerd over babyspullen. ‘ t duurt toch nog lang’ Krijg ik dan als antwoord Schoonouders die 3x per week komen en dan de les komen lezen Een schoonzus die zwanger is en net doet of ze 0.0 kwaaltjes heeft, mega ongeïnteresseerd is haar zwangerschap, niks wil weten van t kind behalve of t gezond is. Mijn eigen hormonen die soms de overhand nemen, dat ik echt knallende koppijn heb en niet weet of ik nou links of rechtsaf moet Als je keer beetje geïrriteerd of boos bent of je hebt ergens last van(zelfs keelpijn en je pakt er snachts een waterstaafje voor)dat ze dan zeggen ‘tja hormonen hè... dat ik denk.. niet alles komt daardoor...Of ze zeggen bij alles ‘dat komt omdat je zwanger bent. ‘ En het laatste. Het bemoeien. Loop je vaker naar de wc om te plassen, ja pas op dat je geen blaas ontsteking hebt. Ja ik heb t zo gedaan dus jij moet dat ook zo doen. Etc .

4 jaar geleden

Dat ik weinig tot geen aandacht van me man krijgt. Irriteert me mateloos 🙄

4 jaar geleden

Als mensen zeggen dat ik een dikke kop heb gekregen van de zwangerschap 😒

4 jaar geleden

Reactie op JLS91

Als mensen zeggen dat ik een dikke kop heb gekregen van de zwangerschap 😒
Dit heb ik ook!!! Keihard in gehuild afgelopen week haha

4 jaar geleden

Misgunnende collega's die het je laten voelen

4 jaar geleden

Reactie op JLS91

Als mensen zeggen dat ik een dikke kop heb gekregen van de zwangerschap 😒
Dat is gewoon gemeen. Alsof iedereen maar perfect zwanger is a la Doutzen Kroes. Door die achterlijke perfecte zwangere celebrity cultuur lijkt het alsof elke zwangere straalt, een perfect gevormd buikje heeft en ga zo maar door.

4 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Dit heb ik ook!!! Keihard in gehuild afgelopen week haha
Ja! Is toch ook vet stom om te horen?! 😥

4 jaar geleden

Mijn schoonvader die mij (expres) 3x op een avond een biertje of wijntje aanbied. O Onee dat mag jij niet.. HAHA.. Jep echt super grappig🙄

4 jaar geleden

Reactie op JLS91

Ja! Is toch ook vet stom om te horen?! 😥
Ja!!!! Zeker als je normaal al best veel bezig bent met je uiterlijk en gewicht. Bij mij vliegt het er nu gewoon aan. Ben niet misselijk geweest, juist hele dag vreselijke honger. Zie zelf ook wel dat ik dikker ben geworden mensen... shut op?

4 jaar geleden

Ik ben supertrots op mijn buikje wat je nu eindelijk ziet. Waren we net op een verjaardag zegt een vrouw die ik totaal niet ken: zooo dat is al een flinke buik voor jouw aantal weken. Meteen een complex. 😔

4 jaar geleden

De "het is jullie zo gegund"-reactie. Ik vind hem vreemd

4 jaar geleden

Aan mijn werkgever, 16 maart begonnen en ik ben dus praktisch rond dezelfde periode zwanger geraakt. Ze doen net alsof ik dit expres heb gedaan en zijn zogenaamd begripvol door te zeggen mij niet kwijt te willen maar spelen wel met de gedachte om mij in oktober (dan moeten ze mij verlengen) eruit te gooien en dan zou ik na de bevalling weer terug mogen komen en zo nog een aantal zaken. Dit is dus pure discriminatie en ik ga maandag dan ook wat informatie inwinnen want dit is gewoon niet oke. Ik vind het dan ook bijzonder moeilijk nu nog gemotiveerd te blijven (ik zit nog in een soort opleiding welke tot augustus duurt), pas nadat de opleiding is beëindigd hoor ik wat voor opties er zijn en wat het uiteindelijk word. Had een gesprek met een man en een vrouw en die man had nog het lef om mij te vragen of ik wel van mijn zwangerschap geniet, vriend wat denk je zelf?!?!?

4 jaar geleden

Mijn schoonmoeder zat vanochtend aan mijn buik brrr

4 jaar geleden

Mensen die zeggen: je krijgt al een buikje hè, zeker dat het er niet twee zijn? Ja duh, ik ben zwanger. Wat is jouw excuus? Of ongevraagde meningen van vreemden: Laatst stond ik met een vriendin bij babykleertjes te kijken en vertelde haar dat ik kleine haarbandjes schattig vind voor baby’s, maar dat mijn vriend dat niks aan vind. Vertelt een oudere dame me ‘Dat is ook echt lelijk, een baby heeft geen haar en dan wel een haarbandje omdoen? Ziet er niet uit.’ Toch knap dat zij nu al weet hoe mijn toekomstige kind eruit komt te zien.

4 jaar geleden

Reactie op Huismus

Mensen die zeggen: je krijgt al een buikje hè, zeker dat het er niet twee z ...
Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen per se hun mening moeten geven als daar niet om is gevraagd. Dus dan trekken we ze ook geen schoentjes aan omdat ze nog niet kunnen lopen?😀