10 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga wandelen met de kleine als hij moe begint te worden (ongeveer 1,5 uur na de voeding) valt na 2 minuten in slaap als we buiten zijn. Doet dan zijn slaapje in de wandelwagen en laat hem er soms in liggen als we thuis zijn (dus niet jasje uit en verplaatsen naar de box). Net na de voeding is hij het meest alert en gezellig, dan knuffelen we of spelen in de box.

3 jaar geleden

Als je voor de voeding gaat wandelen dan kan je hem daarna kalmeren met de fles en laten slapen?

3 jaar geleden

Als je voor de voeding gaat wandelen dan kan je hem daarna kalmeren met de ...
Dit lijkt me idd een optie voor je! Ik wandel ook ca. 1 uur/1,5 uur na de voeding. Voeding, 20/30 min. rechtop houden ivm spugen/boeren, even spelen (in de wipstoel bv.) terwijl ik de wandelwagen enzo klaarmaak, fles schoonmaak etc. en daarna wandelen. Ze valt dan tussen de 2 en 10 minuten wandelen in slaap.

3 jaar geleden

Eenmaal thuis laat ik haar dan inderdaad verder slapen in de reiswieg (in de woonkamer, waar ik ook ben) tot ze zich weer meldt.

3 jaar geleden

Ik doe het altijd na een voeding zodat ik weet dat we 2 uur zeker “gerust” zijn als het moet. Ze slaapt wel vaak tijdens de wandeling en als we thuis komen ook nog wel doe ik het rond begin namiddag wanneer ze meestal wel dut

3 jaar geleden

Bij mij is het moment na de voeding nog geen bedtijd maar nog even speeltijd. Tijdens speeltijd wandel ik met haar en dan rond bedtijd zijn we weer thuis en gaat ze naar bed. In de wagen slapen lukt hier namelijk ook niet dus zo mist ze haar slaapje niet.

3 jaar geleden

Hier helpt het om hem de slaapzak aan te doen als we gaan wandelen. Zonder slaapzak slaapt hij niet in de wandelwagen.

3 jaar geleden

Misschien voor de voeding doen Dar als je thuis komt gaat voeden dan slapen?

3 jaar geleden

Na de voeding, eerst uitbuiken en dan in de draagzak. Daar slaapt ze vrijwel direct in en dan kan ik lekker wandelen en boodschappen doen. En het huishouden etc. ;)

3 jaar geleden

Na haar voeding, ff eten laten zakken, boeren en dan zet ik der in der wagen. Wel heb ik alles al bij haar aangetrokken voor haar zodat ze niet direct een mondje terug geeft als k haar jas aan wil trekken enigste wat ik doe is t open laten tijdens haar fles zodat ze t niet te warm krijgt. Ze is meestal nog wel wakker, ik moet ook niet na 2 min stil staan. Ze valt dan altijd in slaap als ik blijf lopen en dan slaapt ze tot ik weer thuis ben. Op 1 of andere manier weet ze wanneer ze thuis komt ofzo haha want ze word altijd wakker voordat ik net de deur opendoe 😂