5 Reacties

één jaar geleden

De kleinste fietsjes (12 inch) is vanaf 2 1/2, ik zit ook te denken om dan een fiets met zijwieltjes te kopen. Ik ben van mening dat dat dan ook wel een mooie leeftijd is.

één jaar geleden

Mijn dochter durft nog niet eens op dr loopfiets 🙈😬 toevallig stimuleerde ik dr net nog.. neeee eng zegt ze. Dus met trappers zal helemaal nog ff duren.

één jaar geleden

Onze dame is nu 2 jaar en 2 maand en heeft sinds een paar weekjes een driewieler met zo’n bak erachter (zag ze op de kinderboerderij en vond ze geweldig). Vindt ze reuze interessant en zit ze graag op. En verrek, ze begint tot onze verbazing het trappen een beetje onder de knie te krijgen. Ze heeft ook zo’n 4-in-1 loopfiets die ze echt geweldig vindt, maar daar is ze nu eigenlijk iets te lang voor (voor de stand met 3 wielen) en ze kan haar evenwicht nog niet goed genoeg bewaren om deze als 2wieler te gebruiken. Een gewone fiets lijkt me nog veel te groot voor haar, dus een driewieler is een mooie tussenweg lijkt me. Wellicht ook iets voor jullie?

één jaar geleden

Had mijn dochter met 2 jaar 1 gekocht, ze was met haar loopfiets zo handig... Maar het trappen is echt heel lastig 🙈😅... Op de opvang konden ze op driewielers, eerst fietste ze daar op de lage, waarbij je echt achter de trappers zit. De stap naar de fiets was toen nog te groot. Toen ze op de hoge driewieler vande opvang kon fietsen, hierbij zat ze al meer boven de trappers, kon ze met een weekje de trappers op haar fiets ook rond krijgen. Dit was twee maand voor haar derde verjaardag. Doordat ze erg stabiel op haar loopfiets was, kon na die week ook direct de zijwieltjes eraf en een week daarna fietste ze. Je kunt het, net als wij destijds, gewoon proberen... Lukt het niet, gaat de fiets gewoon even weer aan de kant 😉

één jaar geleden

Voor ons zoontje hebben we toen hij 2 werd (23 dec) een 12 inch fietsje met zijwieltjes gekocht, omdat hij als een speer op z’n loopfiets ging. Was toen nog te moeilijk, maar van de week nog een keer tevoorschijn gehaald en na 30 minuten had hij het helemaal door; nu fietst hij er zo op weg. Zou t gewoon proberen! Uiteindelijk heb je er toch eentje nodig