39 Reacties

2 jaar geleden

Ons 2 is al onderweg dan is ons kleine meisje 1,5 die is 17 dec 1 geworden is maar net zeg voor we kiest. Wij vinden het geweldig 2 snel achter elkaar

2 jaar geleden

Reactie op svd12

Ons 2 is al onderweg dan is ons kleine meisje 1,5 die is 17 dec 1 geworden ...
Zo grappig! Dit is precies het zelfde bij ons :) ook 17 dec 1 geworden

2 jaar geleden

Hier proberen we sinds onze dochter 9 maanden is voor een 2e kindje. (Ze word morgen 1🥳)

2 jaar geleden

Onze dochtertje is gistren 1 geworden. Voor een 2de wachten wij nog één jaartje of anderhalf. Ook omdat onze dochtertje niet bepaald een makelijke baby was/is.

2 jaar geleden

Sinds zo'n 3 maand proberen wij zwanger te raken van een tweede wondertje, ons mannetje is nu net 1 jaar.

2 jaar geleden

Onze zoon is 7dec 1 jaar geworden. En ik ben nu 35 weken zwanger van nr 2. Ik moet zeggen ik vind het best pittig.

2 jaar geleden

Onze dochter is net een week geleden 1 geworden en wij willen het volgend jaar na de zomer weer proberen☺️

2 jaar geleden

Tussen nummer 1 en 2 hebben we 18 maanden. Nummer 2 en 3 schelen straks 15 maanden. Dus drie kinderen in 2;9jaar straks. Ik denk dat t heel afhankelijk is van je zwangerschappen en de babytijd van je kindjes of dat dat leuk is. Ik heb alledrie de zwangerschappen als gemakkelijk ervaren. Lijfelijk dan. De oudste heeft de eerste 9 maanden heel veel gehuild, daar was ik bij de tweede ook bang voor. De tweede is geen fantastische slaper en de oudste is in de fase van nachtmerries beland (nu 2,5 jaar oud). Dus de nachten zijn nu wel pittig. Maaaar ik zou niet meer anders willen. Ik vind het heerlijk dat m’n leven 100% om m’n kindjes draait (op een paar dagen werken na dan). Als je veel behoefte hebt aan tijd voor jezelf, zonder kinderen, of aan rust en slaap, is het niet ideaal🙃

2 jaar geleden

Wij zijn met 10 maanden weer gaan proberen! Was snel raak. Nu pril zwanger, als dat allemaal goed gaat schelen ze 1 jaar en 8 maanden 😃

2 jaar geleden

Ik wil heel graag al maar mijn vriend nog niet die zegt moeten eerst kijken of we kunnen betalen enzo

2 jaar geleden

Mijn vriend kreeg 6 maanden na de geboorte van onze zoon alweer kriebels😂 Ik nog steeds niet🙈 Ik had ooit bedacht (toen ik nog zwanger was van #1) dat het leuk zou zijn als nummer 2 in 2023 komt. Dat is 100 jaar na het geboortejaar van m'n oma. We zullen zien.

2 jaar geleden

Wij willen (al 3 maand) heel graag zwanger worden van een tweede. Helaas is mijn menstruatie nog niet terug, dus daar zitten we nog op te wachten 🙈

2 jaar geleden

Reactie op D3vil_Kitt3n

Wij willen (al 3 maand) heel graag zwanger worden van een tweede. Helaas is ...
Hè! Hier hetzelfde! Heb je bv gegeven?

2 jaar geleden

Nu 10 weken zwanger van de tweede, eerste is afgelopen Week 1 jaar geworden. Een goeie kraamtijd gehad, en hij gaat als een speer, loopt al vanaf 10 maandjes dat heeft ook geholpen snel voor een tweede te gaan. Daarnaast heb ik vóórdat ons zoontje geboren werd 2x een missed abortion gehad met een hoop ellende, dus dat is ook een reden dat we op tijd zijn begonnen met de tweede, omdat het best een tijd zou kunnen duren voordat er een gezonde zwangerschap kwam. Alleen was het met een week al raak en gaat alles (gelukkig!) goed dus nu gaat het rap en zit er straks 1j7m tussen

2 jaar geleden

Bij ons zit er 2 jaar en 3 maanden tussen. Fijn dat de oudste al een stuk zelfstandiger is, maar wel pittig zo in de peuterpuberteit.

2 jaar geleden

Ik wil gaan voor 4 jaar, volgens oudervannu het 'ideale' leeftijdsverschil, maar vooral omdat we nog wel een kinderwens hebben, maar te klein wonen, ik mij er mentaal nog niet klaar voor voel en ook totaal geen zin heb in weer zwanger zijn in een pandemie, wie weet is dat over wat langere tijd anders. Over 4 jaar ben ik 35, dus ik hoop dat het qua zwanger worden net zo makkelijk lukt als bij Marije, maar misschien eerder toch al wel proberen, we zien wel

2 jaar geleden

Hier 19 weken zwanger. Er zit straks 16 maanden tussen onze kids🥰 Wij kiezen er bewust voor om weinig leeftijdsverschil tussen de kinderen te hebben, ze hebben straks (denken we) dezelfde interesses en hebben wat aan elkaar

2 jaar geleden

Ons zoontje wordt 29 dec 1. Mij is toegezegd dat ik een vast contract krijg en ik hoor het officieel voor 1feb. Dan willen we beginnen...ik heb een zware medische zwangerschap geharde zat met 5 maanden in een rolstoel. Hopelijk valt het de volgende keer mee als het ons gegund is. Ik ben nu 34..

2 jaar geleden

Reactie op annaniempje

Hè! Hier hetzelfde! Heb je bv gegeven?
Ja ik heb volop bv gegeven tot eind september. Daarna sterk geminderd (enkel ochtend en avond, vooral tutteren) en sinds begin december volledig gestopt. Hopelijk komt het bij jou ook gauw op gang! 🤞🍀

2 jaar geleden

Reactie op D3vil_Kitt3n

Ja ik heb volop bv gegeven tot eind september. Daarna sterk geminderd (enke ...
Hmm.. ik ben als sinds juli gestopt.. maar het is zo onregelmatig. Ik kan wel met ovulatiestesten een piek vinden, dat is een begin