39 Reacties

vor 2 Jahren

Mijn man en ik hebben twee weken besloten om voor een tweede kindje te gaan. Hier hebben we van te voren natuurlijk goed over nagedacht en ook samen deze beslissing gemaakt. Ik ben daarom ook alweer de vitaminen en foliumzuur aan het slikken. Toch begin ik ineens te twijfelen; gaat het wel lukken, kunnen we dit samen wel aan, redden we het financieel dan nog, krijgt onze dochter dan nog wel genoeg liefde en aandacht?! Zijn er dames die dit herkennen?

vor 2 Jahren

Onze zoon is van 7 dec en we hebben maandag te horen gekregen dat we weer zwanger zijn. 😁 Waarschijnlijk nu zo'n 5 weken.

vor 2 Jahren

Mijn man en ik hebben twee weken besloten om voor een tweede kindje te gaan ...
Jaa, ik denk dat heel vaak. Vooral de aandacht voor m'n eerste dochtertje en financieel en of m'n moeder.en schoonmoeder wel op 2 op willen passen 🙈

vor 2 Jahren

Reactie op Brownie

Jaa, ik denk dat heel vaak. Vooral de aandacht voor m'n eerste dochtertje e ...
Knap dat jullie er al wel weer voor gaan ondanks die “zorgen” (ik las verder terug in deze berichten dat jullie voor een tweede kindje willen gaan). Ik vind dat echt lastig. Zo lastig dat ik er ‘s nachts van wakker lig. En de zorgen zijn eigenlijk voor niks want mijn man en ik hebben goed uitgezocht of het zou kunnen, maar toch laat het me niet los. Dat laatste is bij ons gelukkig geen issue. Onze ouders vinden het geen probleem op 2 tegelijk te passen ☺️

vor 2 Jahren

Ik had heel graag alweer zwanger willen zijn. Mijn man is nog wat angstig voor een volgende zwangerschap. Hebben hier wel goede gesprekken over, en zullen zeker nog een half jaartje wachten met proberen.

vor 2 Jahren

Mijn man en ik hebben twee weken besloten om voor een tweede kindje te gaan ...
Ikke !

vor 2 Jahren

Ben toevallig nu 26 zwanger van de 2e. Was niet gepland is door de pil heen gebeurd. Me dochter gaat 16 maandjes zijn als de 2e word geboren 😋

vor 2 Jahren

Reactie op xx_cc

Ben toevallig nu 26 zwanger van de 2e. Was niet gepland is door de pil hee ...
Leuk!!

vor 2 Jahren

Reactie op Preggy

Onze zoon is van 7 dec en we hebben maandag te horen gekregen dat we weer z ...
Helaas te horen gekregen dat dit een miskraam gaat worden 🥺🥺

vor 2 Jahren

Reactie op Preggy

Aaahh.. wat heftig. Heel veel sterkte!🤍

vor 2 Jahren

Mijn dochtertje is van 5 december 2021 en we wille weer gaan proberen als ze 2 jaar wordt.. dus over 10 maandjes.. In eerste instantie zat ik echt niet op een tweede te wachten, want ik vond de babytijd echt heel zwaar en mijn dochter is nu ook niet de makkelijkste baby.. maar toch nu ze wat ouder is en loopt enzo, merk ik dat het ietsje makkelijker gaat allemaal. We gaan er gewoon voor want uiteindelijk lijkt het me geweldig om weer diezelfde liefde te voelen voor een kind en dat mn firstborn een zusje/broertje heeft😁

vor 2 Jahren

Wij hebben in het begin gezegd dat wij gaan wachten tot dat hij 4 is... Maar nu hebben wij het over als hij 2 jaar wordt. Sommige dagen denken wij wel stiekem dat 1 kindje wel ok is, maar op anders dagen verheugen wij op een broertje/zusje. Wij hebben alweer een jongetjes naam bedacht😂

vor 2 Jahren

Reactie op Preggy

Aaah nee! Sterkte lieve meid 😘🌷 Ik was ook zwanger vd tweede, dochter van 14 dec 2020 en zou in aug de tweede krijgen maar helaas met 8 weken een miskraam gehad in januari ook.. 😞

vor 2 Jahren

Reactie op Suus399

Aaah nee! Sterkte lieve meid 😘🌷 Ik was ook zwanger vd tweede, dochter van ...
Dankjewel 🌹 och jeetje 😔🌹voor jou ook sterkte nog! hoe het nu met je?

vor 2 Jahren

Ik ben in september weer ongesteld geworden en vanaf oktober zijn we aan het proberen voor een 2e. Ik had gehoopt op een 2e kindje voor onze dochter 2 zou worden, maar dat gaat niet meer lukken.

vor 2 Jahren

Zoontje is nu 14 maand maar w8 mooi tot hij 4.5 is dan pas aan een 2de

vor 2 Jahren

Reactie op Preggy

Dankjewel 🌹 och jeetje 😔🌹voor jou ook sterkte nog! hoe het nu met je?
Dankjewel. Het gaat steeds beter wel vind ik. Toen we het net wisten en we wachtte op de miskraam en de nacontrole, dan staat de tijd stil.. maar toen dat op orde bleek kreeg ik weer wat meer energie. Eerste menstruatie valt dan weer tegen en voor ons gevoel is het ongedwongen gevoel er een beetje vanaf omdat we nu weer snel zwanger willen zijn. Er is je toch wat afgenomen wat je terug wil.

vor 2 Jahren

Ons zoontje is nu 15 maand en we zijn vanaf oktober bezig voor een 2e. We hebben al een positieve test in handen gehad, maar dit werd een miskraam waar we veel verdriet om hadden/hebben... Nu met nieuwe moed en vertrouwen door en hopelijk is het ons snel weer gegund om een positieve zwangerschapstest in handen te hebben. Toi, toi, toi voor iedereen!