23 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op bepperd
Gisteren er achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik krijg morgen een echo, en ...
Proficiat 🥰 ik wil wanneer mijn dochtertje 1 is
3 jaar geleden
Reactie op bepperd
Gisteren er achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik krijg morgen een echo, en ...
Spannend! Gefeliciteerd!
3 jaar geleden
Door keizersnee moet ik sws 12 maanden wachten voor ik weer zwanger mag worden maar wil daarna als het kan direct.
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Als we een ander huis hebben met meerdere slaapkamers. 2038 dus.
Hahhahahha🤣 ja de huizenmarkt is dramatisch. Hebben hetzelfde probleem
3 jaar geleden
Je moet echt kijken wat goed voelt (lichamelijk en geestelijk). Snel achter elkaar heeft voordelen, maar ook met wat tijd ertussen heeft voordelen. Hoewel ik nu wel al merk dat snel achter elkaar pittig is.
Wij zijn na ongeveer 4,5 maand weer gaan proberen. Aangezien de eerste met hulp van het ziekenhuis is gekomen en ik mijn lichaam nu eerst de kans wilde geven om het zelf te proberen zonder die rotzooi. Alleen was het direct raak🙈🤣 nu dus bijna 18 weken zwanger en 1e nu bijna 9 maanden oud.
3 jaar geleden
Hier nog niet voorlopig, willen wel een tweede, maar vind het op dit moment even prima hoe het nu is, voor m'n 35e in ieder geval wel als het gegeven is
3 jaar geleden
Net een maandje gestopt met de pil, mag van mij nu gebeuren Hihi👶. Scheel zelf ook maar 16 maanden met m’n broertje en dat lijkt me ook zo leuk voor m’n mini
3 jaar geleden
Als mijn dochter s nachts wat vriendelijker voor ons is gaan we er over nadenken of we voor een tweede gaan proberen. 😅
3 jaar geleden
Reactie op yanake
Ik ben gisteren te weten gekomen dat ik bijna 7 weken ben. Dochtertje wordt ...
Ben vrijdag te weten gekomen dat ik een missed abortion heb. Dus spijtig genoeg geen tweede kindje voor ons in mei 😔 maar we geven de moed niet op. Van zodra het terug mag gaan we terug proberen