11 Reacties

één jaar geleden

Is hier ook een periode geweest en daarna ging t weer beter. Ik heb er overdag gewoon een tijdje aan toe gegeven en savonds hielp t als mn vriend jaxx naar bed bracht. Dan accepteerde hij t wel

één jaar geleden

Wij hebben dit ook een tijdje gehad. Dit begon nadat we met de speen waren gestopt en bleef toen een tijd doorgaan. Toen ze de hele avond uit haar ledikant bleef klimmen zijn we toch maar wat sneller naar een peuterbadje gegaan. Dit heeft hier ontzettend geholpen en sinds dien heeft ze nog af en toe dat ze in het 'grote bed' wil, maar als ik begin haar eigen 'grote meidenbed' gaat dit prima. Misschien was dat bij ons puur toeval, maar wie weet helpt het. Als je kleine niet al langer in een peuterbed ligt natuurlijk. Anders heb je hier niks aan😉

één jaar geleden

Reactie op Sigie

Is hier ook een periode geweest en daarna ging t weer beter. Ik heb er over ...
En elke keer opbouwen met hoe snel we naar hem tor gingen. En nu is t weer zo dat tie zelf aangeeft dat jaxx wilt gaan slapen en dan ligt tie ook gelijl bijna te slapen

één jaar geleden

Hier hetzelfde. Altijd een goede slaper geweest. Sinds een week of 2 veel 's nachts wakker en is dan niet meer rustig te krijgen in haar eigen bed. Ze slaapt daarna ook tussen ons in. Ik wil ook niet dat ze hieraan went. Is dit weer zo'n slaapregressie? Ik word er een beetje moedeloos van. We proberen nu haar overdag niet te lang meer te laten slapen, hopen dat ze het 's nachts inhaalt. Tot nu toe nog niet het gewenste effect gehad.

één jaar geleden

Wij hebben dit ook een tijdje gehad. Dit begon nadat we met de speen waren ...
Ze heeft nu nog een ledikant. Binnenkort idd naar een peuterbed.

één jaar geleden

Reactie op Mar12

Hier hetzelfde. Altijd een goede slaper geweest. Sinds een week of 2 veel ' ...
Misschien heeft ze last van nachtmerries?

één jaar geleden

Wij hebben dit paar weken geleden een maand gehad. Ik was redelijk makkelijk misschien. Heb nooit zin in een uur strijd. Ik liet ze op me in schommelstoel op hun kamer in slaap vallen en legde dan slapend in bed. Dan gingen de nachten wel goed. Ze gingen toen een keer uit logeren bij opa en oma. Sinds dien is naar bed gaan geen strijd meer.

één jaar geleden

Reactie op mormels

Wij hebben dit paar weken geleden een maand gehad. Ik was redelijk makkelij ...
Ik heb dit ook geprobeerd. Het probleem is dat ze meteen weer wakker schiet zodra ik haar in bed probeer te leggen.

één jaar geleden

Reactie op Romaan

Misschien heeft ze last van nachtmerries?
Dat denk ik dus ook... Ik krijg haar niet gekalmeerd, totdat ze bij ons ligt

één jaar geleden

Reactie op Romaan

Ik heb dit ook geprobeerd. Het probleem is dat ze meteen weer wakker schiet ...
Oh ook als je half uur wacht als ze slaapt? Dan vaak liggen ze in een diepe slaap.

één jaar geleden

Hier ook een goede slaper altijd gehad. Met oud en nieuw begon het eigenlijk, toen was ze bang van het vuurwerk. Maar sindsdien zit er echt wel af en toe een nacht tussen dat ze ofwel niet wil gaan slapen of regelmatig wakker wordt, huilend. De laatste keren is het zo dat als ik er naartoe ga, ze nog hysterischer wordt (vooral als ik weer neig weg te gaan) en als mijn vriend gaat, dan lukt het wel.. Dat frustreert mij persoonlijk 😅 alsof ik het niet goed doe… Ik dacht in jullie situatie ook aan een peuterbed.. Heb overigens ook gelezen dat er rond de 2 jaar ook een slaapregressie is (mocht je daarin geloven).