9 Reacties

4 maanden geleden

Een opleiding volgen is momenteel geen optie trouwens met 3 kinderen thuis...

4 maanden geleden

Ik werk in de schoonmaak. Van 9-4 uur, maar zijn heel veel schoonmaakbedrijven die onder schooltijd zijn

4 maanden geleden

Ik werk als secretaresse bij de arbo afdeling van een ziekenhuis. Werktijden: 08:30-17:00 uur.

4 maanden geleden

Reactie op Annika030

Ik werk als secretaresse bij de arbo afdeling van een ziekenhuis. Werktijde ...
Zoiets lijkt me idd wel leuk, of receptie werk bijvoorbeeld. Maar kan dat allemaal zonder relevante opleiding/werkervaring?

4 maanden geleden

Reactie op ajuul

Ik werk in de schoonmaak. Van 9-4 uur, maar zijn heel veel schoonmaakbedrij ...
Wat verdien je ongeveer per uur in de schoonmaak? Ik wil best wat salaris inleveren, maar ben bang dat het met schoonmaak wel een groot verschil zal zijn...

4 maanden geleden

Wat verdien je ongeveer per uur in de schoonmaak? Ik wil best wat salaris i ...
Ik verdien 16,-

4 maanden geleden

Zoiets lijkt me idd wel leuk, of receptie werk bijvoorbeeld. Maar kan dat a ...
Ik heb inderdaad geen relevante opleiding. Ik heb de toerisme opleiding gedaan, kom zelf uit het reisbureau wereldje. Daar wilde ik uit dus ben gaan solliciteren bij het UMC Utrecht, begonnen bij de telefooncentrale. Vervolgens gastvrouw bij de hoofdingangen van het UMC en WKZ en daarna intern gesolliciteerd bij de arbo en daar aangenomen.

4 maanden geleden

Ik werk als leerkracht basisonderwijs. Partime! Wat een grote plus is, zijn alle schoolvakanties vrij! Maar werkdagen beginnen uiterlijk 08:00, en thuiswerken is geen optie. Dus daar ben je weer minder flexibel is! Ik kan weleens gelijk naar huis als de kinderen uit zijn en mijn kids ziek zijn. Maar opvang of oppas is wel een vereiste!

4 maanden geleden

Ik werk als assistent bewindvoerder, ik werk nu van 08.00 tot 16.30 en 28 uur. Als volgend jaar mijn zoon naar school gaat dan ga ik weer in overleg over werktijden/dagen. Ik heb het geluk dat ik een heel flexibele werkgever heb en dat de kans groot is dat daarin iets te regelen valt tegen die tijd.