14 Reacties
2 jaar geleden
Onze Pieter is al van 8 maanden aan de hand aant stappen. Wij dachten ook dat hij er vroeg bij zou zijn. Maar ondertussen 13 maanden en nog steeds aan de hand zijn angst is te groot. Hij zit nog steeds graag in de koets en draagzak. Het is wel een goei gewicht van voorbij 12 kg. Voor vere afstanden is de draagzak niet meer ideaal. Het is een beetje kijken wat uw kindje zelf graag wil want dit is voor ieder kind anders. Ik zou bv 3 soorten speeltjes meenemen die wat uiteenlopend liggen vb een vormen kubus stapelblokken en een muziek speeltje met veel knopjes. Een meeneembaar hoge stoel, dekentjes,...
2 jaar geleden
Ik zou wel een buggy of draagzak meenemen net wat je zelf fijn vind wat je thuis gebruikt voor wandelen zou ik daar ook gebruiken want ook al kan ze zelf stappen is dat best vermoeiend als je een lange stuk loopt ik heb zelfs bij mijn oudste van bijna 3 die echt wel goed loopt natuurlijk vaak een buggy mee voor als ze moe is dan loopt ze ernaast en op het eind wil ze toch zitten ik ben van gemak op stap beter teveel dan een gemis🙈
Misschien voor in het huisje een extra tas met haar eigen speelgoed hoeft niet heel veel te zijn je weet zelf wel waar ze lang mee bezig is en wat ze leuk vind:)
Owja en je weet maar nooit mijn zoontje stond met 7 maanden overal langs te lopen is nu ruim een jaar en zet nog steeds geen stap los🙈 dus een snelle start betekent niet altijd dat dat doorzet hier tenminste elke kindje is weer anders uiteraard!
2 jaar geleden
Het is handig als het appartementje een beetje kinderproof is qua veiligheid, wij zaten met de 1jarige verjaardag van Marije ergens waar allemaal lage onafgedekte stopcontacten enzo zaten. Dat was niet ideaal
2 jaar geleden
Reactie op lambi
Onze Pieter is al van 8 maanden aan de hand aant stappen. Wij dachten ook d ...
Lijkt mijn zoontje hahaah over die stoel wij hebben zelf ikea stoel kost 15 euro en kun je zo de poten van af halen waardoor het amper ruimte inneemt ik neem hem vaak ook mee naar visite die geen kinderstoel hebben ideaal!
2 jaar geleden
Oh buggy is hier nog superleuk! Dan kan ze lekker rondkijken, geniet ze volop van. Draagzak is inmiddels echt wel zwaar, leuk voor even naar buiten maar niet voor een half uur.
Als je wat klein speelgoed meeneemt komt t helemaal goed, ze kan dan helemaal de nieuwe omgeving ontdekken dus dat zal ze vast leuk vinden.
Kindproof wordt steeds belangrijker, traphekje enzo zijn geen overbodige luxe
2 jaar geleden
Heeft ze al camping bed ervaring? Anders vlak voor het weekendje weg even opzetten en oefenen met een dutje. Verder gebruikt beddengoed meenemen want dat ruikt vertrouwd.
Als je kind kan lopen dan kan het nog geen afstanden aan. Dus een wandelwagen of een buggy mee is wel een must. Kan ook meteen fungeren als voedstoel op plekken waar deze ontbreekt.
Verder zou ik gaan voor gemak. Potjes voedsel en dat soort makkelijke zaken. 🙂
Je kind bezighouden zal niet anders zijn dan thuis.
Succes!! 🙂
2 jaar geleden
Bedankt voor jullie ervaringen en tips! Hier heb ik echt al heel wat aan!
2 jaar geleden
Ik weet niet waar jullie naartoe willen, maar op veel parken hebben ze bijvoorbeeld ook speciale huisjes of appartementen voor kinderen vaak zit er dan een kinderbedje, babybedje, babybadje, box, kinderstoel, kinderbestek en speelgoed enzo bij. Wij gaan in januari een weekend naar landal, en wederom zoiets geboekt. Was ons de vorige keer goed bevallen.
2 jaar geleden
Wij zijn al een aantal keer weg geweest. Soms op onze kamer/ eigen kamer of in de camper. Ze slaapt altijd in haar camping bedje en is daar wel aan gewend. Wel zou ik haar laten wennen aan het bedje als ze dat nog niet kent. Bij ons vind ze de buggy niet leuk maar nemen hem wel altijd mee. Liefst wil ze lopen (kan ze nog niet maar zij vind van wel) of getild worden. Maar dat is voor ons geen doen.
En wij zijn een aantal keer in een restaurant geweest zonder kinderstoel dus dan is een buggy ook ideaal.
En voor de rest zou ik voldoende maaltijden mee nemen. Dan hoef je niet te stressen dat je boodschappen moet doen of perse op een bepaald moment een restaurant in duiken.
2 jaar geleden
Oh vooraf WETEN hoe je je eigen campingbedje opzet is ook wat waard. Scheelt een hoop frustratie. 😊
2 jaar geleden
Beddengoed van thuis meenemen, of iets met al een geur van thuis.
Hier gaat het prima in de kinderwagen.. ze heeft ook eigenlijk niet echt een keuze.. 😁
Dat vermaken, dat lukt prima denk ik. Gewoon een paar speelgoedjes mee van thuis en verder lekker daar ontdekken.
Vooral proberen jezelf niet te druk te maken en gewoon het over je heen laten komen.
2 jaar geleden
Toen ik op vakantie was had ik geen draagzak mee en we kwamen er ter plekke achter dat dat toch wel handig was geweest 😬 voor als je bijv. ergens wil wandelen wat moeilijk begaanbaar is met de wandelwagen of buggy. Neemt ook bijna geen plek in dus die zou ik meenemen als ik jou was 😋
2 jaar geleden
Naast alle tips hieronder is het misschien leuk om een huisje, appartement of kamer met bad of hottub ofzo te doen (mocht je dat thuis niet hebben). Heel leuk om met z'n 3e in te gaan. Helemaal aangezien er door corona niks open is.
Verder idd de ikea stoel! Sowieso handig om te hebben als je eens ergens heen gaat. Hij ligt bij mij standaard in de auto.