12 Reacties
2 jaar geleden
Dit kan hand, mond, voetziekte zijn. Mss best eens naar de dokter gaan ermee
2 jaar geleden
Krentenbaard? Heeft mijn dochter ook gehad. Zeer besmettelijk. Wij hebben via de huisarts antibiotica zalf gekregen. Na 1,5 week was ze er vanaf.
Ze had het ook heel erg tussen dr billen, we dachten eerst dat het gewoon luieruitslag was. Niet dus. Daarna ook op dr beentje en voetje.
2 jaar geleden
Dit had mijn meisje ook, was bij mij hand mond voetziekte. Wat bij haar ook opviel was dat ze wat rodere vingertoppen had als normaal. Voor de rest niets. Mond was met 1.5 week weg en de handjes gingen toen vervellen.
2 jaar geleden
Ik denk hand, mond, voet ziekten. Onze dochter heeft dit ook gehad, kan je helaas niks tegen doen... heeft ze ook plekjes bij haar armen, handen, benen of voeten?
2 jaar geleden
Nee het gekke is ze heeft verder nergens last van. Ze kwijlt inderdaad wel veel i.v.m doorgekomen kiezen en heeft ook veel haar speen in dus denk dat het inderdaad eczeem is
2 jaar geleden
Reactie op Dootje0302
Nee het gekke is ze heeft verder nergens last van. Ze kwijlt inderdaad wel ...
Mijn zoontje had dit laatst ook. Het kwam bij hem door het kwijlen en zijn speentje. Ik heb de huisarts gebeld en heb toen een cremetje gekregen. Daarna was het na een aantal dagen weg.
2 jaar geleden
Reactie op Dootje0302
Nee het gekke is ze heeft verder nergens last van. Ze kwijlt inderdaad wel ...
Dat denk ik ook..icm het koude weer en dus een drogere huid. Mijn zoontje had het ook ineens. Maar nu we elke dag wat Bepanten (of wat je zelf maar in huis hebt) op de plekjes smeren is het alweer bijna weg.
2 jaar geleden
Heeft mijn zoontje ook wel eens... wij vermoeden een reactie op tomaat... na een paar uur zijn de bultjes wel weer weg.