113 Reacties
4 jaar geleden
Kruidvat luiers! Ik gebruikte eerst Pampers omdat ik toen van mening was dat dat HET moest zijn.. nou het is duur en de Kruidvat luiers zijn echt beter, ze sluiten goed aan.. absorberen de gehele nacht en lekken niet door!!! Nu in verwachting van de 2de en de newborn luiers staan al klaar van de Kruidvat, 🥰
4 jaar geleden
Reactie op Fleurinaya
Kruidvat luiers! Ik gebruikte eerst Pampers omdat ik toen van mening was da ...
Pak je dan maat 1 of maat 2 🙈
4 jaar geleden
Reactie op Irma89
Zie dit topic: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2020 ...
Dankjewel!!
4 jaar geleden
Pampers. Ik had bij mijn dochtertje de eerste 3 weken maatje 0 nodig en daarna overgestapt naar maat 1. Ik had maat 1, 2 en 3 ingeslagen.
4 jaar geleden
Ik weet dat ze in het ziekenhuis en bij veel kinderopvang locaties kruitvat gebruiken.
Die ga ik zelf ook gebruiken en misschien snachts pampers. Maar dat moet ik nog even zien
4 jaar geleden
11 en 8 jaar geleden pampers altijd gebruikt voor mijn zoontjes, dus daar kies ik nu weer voor. Begin bij maatje 1, maar ik koop daar niet te veel van want al onze kids zijn als flinke baby’s geboren 😉
Kruidvat luiers vond ik altijd net als karton aanvoelen. Andere winkels niet eens geprobeerd.
Pampers hoeven echt niet duur te zijn, ik heb serieus voor 2 kinderen nog nooit de volledige prijs voor pampers betaald. Altijd wel ergens een actie met 50% korting ofzo dus gewoon slim inslaan. Dan zijn ze zelfs goedkoper dan Kruidvat etc.
4 jaar geleden
Reactie op Fleurinaya
Kruidvat luiers! Ik gebruikte eerst Pampers omdat ik toen van mening was da ...
Precies dit 👆
4 jaar geleden
Reactie op veralaena
Kruidvat luiers zijn de beste pampers is goed qua billen doekjes
Ja bij ons bevallen de Pampers-doekjes ook het beste! Die zijn relatief dik, hebben de goede vochtigheidsgraad en komen 1 voor 1 uit de verpakking in plaats van aan een sliert van 5 zoals Etos/Kruidvat 😂
4 jaar geleden
Wij gebruiken Etos, ook de billendoekjes met aloe vera en kunstvoeding uiteindelijk. Maar voor de eerste 2 weken moesten wij van kraamzorg maat 0 kopen van Kruidvat omdat je die aan de voorkant makkelijk kan omklappen, wat handig is zolang de navelstreng we nog niet afgevallen is.
4 jaar geleden
Voor onze kleine begin ik met de kruidvat luiers.
Dit ook 3.5 jaar bij onze oudste dochter gebruik, zeer tevreden.
Maar mevrouw wil nu van woezel en pip en de etos 😂 ook die zijn super.