14 Reacties

3 jaar geleden

Hier heb ik de avent of de minimor spenen. 😊 maar der handen zijn het leukste hoor

3 jaar geleden

Hier gaan de bibs tutjes en dr Brown brede hals fles spenen goed icm borstvoeding.

3 jaar geleden

K gebruik bibs. Maar al sinds dat ze 7 weken is..

3 jaar geleden

Avent

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde wil geen ene speen van alles wat wel geprobeerd. Alleen aan de borst

3 jaar geleden

Ik heb voor de flesjes de Avengers spenen die geschikt zijn om te combineren met borstvoeding. Een tijdje had ik haar geen gekolfte flesjes gegeven. Toen ik dat weer ging doen, accepteerde ze de Avent speen ook ineens niet meer. Ik heb toen de Lanisoh-spenen gekocht, omdat die op dit forum werd aangeraden voor flesweigeraars. Deze wilde ze ook niet. Ik heb toen toch weer geprobeerd met de Avent-speen. Niet pushen, na een paar dagen wilde ze die toch ineens weer. :) Vandaag zei het CB dat zij succesverhalen over de Difrax-flesspeen had gehoord. :) Succes!

3 jaar geleden

Reactie op fleurtjefleur

Ik heb voor de flesjes de Avengers spenen die geschikt zijn om te combinere ...
Avengers = Avent spenen natuurlijk :)

3 jaar geleden

Deze dame wil gek genoeg alleen de speen van suavinex (kruitvat) dat is zo eentje die goed is voor het gebit maar niet lijkt op de tepel 🤷‍♀️ terwijl ik toch borstvoeding geef... van de rest gaat ze kokhalzen en spuugt ze direct weer uit. Gelukkig alleen in bed want vind dit echt de lelijkste die er tussen zit 🤣 heel raar klein en plat. Maar daardoor ideaal, slaat ze niet uit als ze slaapt.

3 jaar geleden

Hoi lieve mama’s, Ik heb even een gekke vraag misschien. Mijn zoontje heeft 1 speen van een grotere maat, maar pakt toch elke keer de oude speen. Deze ga ik nu weg doen, want hij is nu toch echt toe aan de volgende maat. Ik wil er hier dus wat van bij kopen. Online kan ik ze nog krijgen, maar waar ik ze eerder altijd in iedere winkel kon vinden, zijn ze nergens meer te koop lijkt wel. Ik vind dit een beetje vreemd. Weet iemand waarom dit is? Het gaat om de Bibi fopspeen (dit zijn de enige spenen die hij wil).

3 jaar geleden

Reactie op MamaI2020💙

Hoi lieve mama’s, Ik heb even een gekke vraag misschien. Mijn zoontje heef ...
Die zijn uit de winkels gehaald zonder echte reden. Wat er gebeurd is is dat bibi vervangen is door een ander merk medela. Wel kan je ze online nog kopen als t goed is

3 jaar geleden

Reactie op Sigie

Die zijn uit de winkels gehaald zonder echte reden. Wat er gebeurd is is da ...
Dankjewel voor je reactie! Ik heb ze nu inderdaad online besteld. Maar werd toch een beetje onzeker of er een reden achter zat.

3 jaar geleden

Reactie op MamaI2020💙

Dankjewel voor je reactie! Ik heb ze nu inderdaad online besteld. Maar werd ...
Geen probleem! Speentje is gewoon nog steeds veilig! Toevallig zag ik net bij de hoogvliet in Leiderdorp dat ze ze daar nog wel gewoon verkopen.