18 Reacties
2 jaar geleden
Wij gebruiken overdag van jumbo de 4+ en in de nacht heeft hij de night van pamperspants maat 5. Lekte ook door met de 4+ en met de 5 pants niet. Die sluiten ook beter om de middel als ze draaien.
2 jaar geleden
Wij hebben Rascal & Friends nr. 3 voor de nacht (meisje is nu 8,5 kg).
2 jaar geleden
Ik lees mee hier draagt hij Kruidvat luiers maat 5 en sinds week lekt hij bijna elke nacht door
2 jaar geleden
Overdag Kruidvat en snachts premium protection (maat aan de grote kant). Ik moet zeggen dat onze dochter zelden doorlekt maar onze zoon deed dat heel vaak, misschien toch iets te maken met dat de plas dan meer aan de voorkant komt waardoor ze eerder doorlekken ofzo?
2 jaar geleden
Ik ga nu de broekjes van Kruidvat proberwn heb een proef pakketje met 6 luiers gekocht voor 1 euro dacht dan hoef ik niet een heel pak te kopen
2 jaar geleden
Dezelfde als overdag, pampers baby dry pants maat 4. Je zou voor de nachten een grotere maat luier kunnen proberen of een +maat luier (van pampers heb je die iig vanaf maat 4). Het is nogal verschillend welke luier het beste bij je kindje past, maar als ze gaan doorlekken is het meestal tijd voor een grotere maat.
2 jaar geleden
Reactie op Larissaaatje
Ik lees mee hier draagt hij Kruidvat luiers maat 5 en sinds week lekt hij b ...
Je kan voor de nacht ook eens 5+ proberen van de kruitvat
2 jaar geleden
Hier ook drama.. heb van alles geprobeerd. Maatje groter, pampers broekjes maar elke keer is hij weer helemaal nat.. hij slaapt ook wel 13 uur dus dat is ook wel lang.. maar een wat ruimer rompertje wil ook nog wel eens helpen..