97 Reacties

3 jaar geleden

Beter een m gebruiken omdat het verdikt ik gebruik koekjesmeel bij elke voeding 1 schep .. dat verdikt ook + laat haar door de dag ook goed slapen zij wordt maandag 15 weken en woog vorig week 5kilo 745 g lengte 59,5 en ze is geboren met 2 kilo 745 gr :) en 46 cm

3 jaar geleden

Ik gebruik voor de pap speen nr 3 van dr Brown's. Overdag nr 2 gewone voeding. Gaat prima.

3 jaar geleden

3standen speen van difrax

3 jaar geleden

Wij hebben voor de laatste fles speen 3 van dr browns omdat we daar 1 schepje rijstebloem in doen. Overdag drinkt ze nog uit speen 2

3 jaar geleden

Wij hebben dr bown met speen nummer 3. Wij doen 150 cc en dan 2 schepjes rijstebloem. Groene filter laten wij er wel uit. Dat werkt perfect!

3 jaar geleden

Wij deden altijd de 3 standenspeen van avent bij de eerste. Binnenkort even kijken of dat weer werkt 馃檪

3 jaar geleden

Welke stand gebruik je dan? Ik probeerde gister stand 2 maar leek niks uit te komen..

3 jaar geleden

Hoe werkt dat? 3 standenspeen lukte niet bij ons met kv en jbm er door... Dus vraag mij af of het zal werken met rijstenbloem.

3 jaar geleden

Iemand die Avent flessen/spenen gebruikt? Wat is handig maar 3?? Ik gebruik nu 2

3 jaar geleden

Reactie op Mel0510

Iemand die Avent flessen/spenen gebruikt? Wat is handig maar 3?? Ik gebruik ...
Bij 150 ml bv en 1 1/2 lepel rijstebloem gebruik ik speen 2. Straks met echte pap heb ik de 1-2-3 speen van avent voor klaar liggen op advies en kennis van mijn schoonzusje

3 jaar geleden

Is dat het zelfde als de S M en L speen?

3 jaar geleden

Reactie op Mel0510

Iemand die Avent flessen/spenen gebruikt? Wat is handig maar 3?? Ik gebruik ...
Ik gebruik speen 4 van avent met een half thee lepeltje rijstebloem

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Hoe werkt dat? 3 standenspeen lukte niet bij ons met kv en jbm er door... D ...
Hoeveel jbm gebruik je als ik vragen mag? Ik gebruik ook kv met 1 schepje jbpm en dan stand 2. Vanavond voor het eerst een halce eetlepel rijstebloem erbij gedaan en op stand 3.. het duurde wek jetjes langer maar de fles ging wel leeg..

3 jaar geleden

Mag ik vragen waarom jullie dat doen? Een papfles, bij kindjes van max 4,5 maanden oud (december 2020 geboren)

3 jaar geleden

Reactie op Mama-dec20

Mag ik vragen waarom jullie dat doen? Een papfles, bij kindjes van max 4,5 ...
Meestal in de hoop dat de kindjes langer doorslapen, of omdat het aangegeven wordt (vanaf 4 mnd mag het met de darmpjes, dus dan doen veel mensen het ook *no offence!*)

3 jaar geleden

Reactie op Mama-dec20

Mag ik vragen waarom jullie dat doen? Een papfles, bij kindjes van max 4,5 ...
Zodat haar darmpjes kunnen wennen aan wat anders dan melk. Ben begonnen door dit s ochtends te geven maar toen dacht ik op een random dag geef het met de fles van 19u. Dit betekent dat ze de avondfles van 23u nu al 2,5wk laat staan.. dus eh dat doorslapen heeft bij ons wel effect. Was niet zo zeer mn intentie maar dacht probeer het gewoon. Ze krijgt maar 1,5 nutrilon schepje dus dat is niet veel.

3 jaar geleden

Hoi, ik heb fijne granen pap gekocht van olvarit (vanaf 6 maanden). Heeft iemand dit al gebruikt? Enig idee welke speen (dr Brown) daarvoor geschikt is?

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Hoi, ik heb fijne granen pap gekocht van olvarit (vanaf 6 maanden). Heeft i ...
Ik lees mee

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Wij doen 2,5 schepjes (Nutrilon schepje) met speen 4 zonder dat groene ding! Gaat prima, zuigt alleen af en toe vacu眉m

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Je hebt een Y speen die is speciaal voor pap