97 Reacties
3 jaar geleden
Ik gebruik voor de pap speen nr 3 van dr Brown's. Overdag nr 2 gewone voeding. Gaat prima.
3 jaar geleden
Wij hebben voor de laatste fles speen 3 van dr browns omdat we daar 1 schepje rijstebloem in doen. Overdag drinkt ze nog uit speen 2
3 jaar geleden
Wij deden altijd de 3 standenspeen van avent bij de eerste. Binnenkort even kijken of dat weer werkt 馃檪
3 jaar geleden
3standen speen van difrax
Welke stand gebruik je dan? Ik probeerde gister stand 2 maar leek niks uit te komen..
3 jaar geleden
Reactie op FreyFrey
Hoe werkt dat? 3 standenspeen lukte niet bij ons met kv en jbm er door... D ...
Hoeveel jbm gebruik je als ik vragen mag? Ik gebruik ook kv met 1 schepje jbpm en dan stand 2. Vanavond voor het eerst een halce eetlepel rijstebloem erbij gedaan en op stand 3.. het duurde wek jetjes langer maar de fles ging wel leeg..
3 jaar geleden
Mag ik vragen waarom jullie dat doen? Een papfles, bij kindjes van max 4,5 maanden oud (december 2020 geboren)
3 jaar geleden
Reactie op Mama-dec20
Mag ik vragen waarom jullie dat doen? Een papfles, bij kindjes van max 4,5 ...
Zodat haar darmpjes kunnen wennen aan wat anders dan melk.
Ben begonnen door dit s ochtends te geven maar toen dacht ik op een random dag geef het met de fles van 19u. Dit betekent dat ze de avondfles van 23u nu al 2,5wk laat staan.. dus eh dat doorslapen heeft bij ons wel effect. Was niet zo zeer mn intentie maar dacht probeer het gewoon. Ze krijgt maar 1,5 nutrilon schepje dus dat is niet veel.
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
Hoi, ik heb fijne granen pap gekocht van olvarit (vanaf 6 maanden). Heeft i ...
Wij doen 2,5 schepjes (Nutrilon schepje) met speen 4 zonder dat groene ding! Gaat prima, zuigt alleen af en toe vacu眉m