97 Reacties

vor 3 Jahren

Misschien een stomme vraag maar waarom moet je je kind pap geven? Wat is hi ...
Het is gewoon onderdeel van het je baby laten wennen aan vast voedsel, vezels etc. Ik ga er nu mee beginnen omdat ik merk dat ze sinds kort erg teleurgesteld is als haar 'ontbijtfles' op is, alsof ze er niet meer genoeg aan heeft. Dus leek me met pap misschien op te lossen dat het dan meer vullend is voor haar....ga het meemaken. Maar je kan ook de pap skippen en brood proberen dus is zeker geen moetje.

vor 3 Jahren

Is pap dan een broodvervanger voor baby's? Eet zelf wel eens havermout of ...
Zitten ook granen in? Dus lijkt mij wel een prima iets om af te wisselen? Ben ook geen expert maar probeer een beetje variatie aan te brengen om verschillende voedingsmiddelen te leren kennen. Mijn zoontje eet nog geen grote hoeveelheden.

vor 3 Jahren

Bedankt voor je reacties. Door omstandigheden al een tijdje niet naar het CB geweest om dit soort vragen te stellen en telefonisch wordt niet wijs van ze. Dan is het handig jullie antwoorden te lezen. 馃檪

vor 3 Jahren

Welke pap geven jullie en welke hoeveelheden? Hoe oud zijn jullie kindjes?

vor 3 Jahren

Bedankt voor je reacties. Door omstandigheden al een tijdje niet naar het C ...
https://chat-client-ggd-ouderchatgroeigids.serviant.nl/#!/ Hier kun je met ze chatten.. ideaal!

vor 3 Jahren

Olvarit fijne granen. 8-10 gram in een fles van 180+6. Alleen in de laatste fles van 18.30 uur.

vor 3 Jahren

Ik geef mn kerel sinds hij 6 maanden is een spelt ontbijtpapje. Normaal krijgt hij s'ochtens 210+7. Nu voeg ik daar 2 eetlepels speltgranen aan toe. Ik gebruik speen 3 (dr brown) voor de pap en 2 voor de fles. Maar vraag me af op hij niet een speentje groter moet voor zn pap.

vor 3 Jahren

Fijne granen 6+, gister 50 ml gegeven vandaag 100 ml ging goed en ze vind het lekker, ik doe het in een bordje voor de ochtend. Ze is 6 maanden hier.

vor 3 Jahren

Onze meid is 7 maanden en wij gebruiken ook dr Brown fles alleen dan met Y speen en met ventil omdat ze anders steeds de speen vacu眉m zuigt en 2 eetlepels fijne granen Rijstebloem deden wij met speen 3 en 1 eetlepel

vor 3 Jahren

Zijn de eetlepels bij jullie afgestreken?

vor 3 Jahren

Reactie op Mamma2020

Ik gebruik het schepje van de nutrilon en dan afgestreken.

vor 3 Jahren

Reactie op Mamma2020

Ik doe het op gevoel voor de juiste dikte.

vor 3 Jahren

Reactie op mooni

Fijne granen 6+, gister 50 ml gegeven vandaag 100 ml ging goed en ze vind h ...
Geef je dan alleen een bordje pap of gedeelte pap en daarna nog klein flesje ?

vor 3 Jahren

Iemand ervaring met bv, fijne granen van nutrilon en een dr Brown fles? Welke speen gebruiken jullie?

vor 3 Jahren

Reactie op Dunya28

Geef je dan alleen een bordje pap of gedeelte pap en daarna nog klein flesj ...
Ik maak een fles van 180 ml en daarvan maak ik 150 ml pap in bordje en resterende dus 40 ml geef ik nog te drinken. Ik doe dit vanuit het idee dat ik het ook fijn vind haar nog iets te drinken te geven, naast een bord pap.

vor 3 Jahren

Zijn er meer kindjes die last hebben van krampjes na de papfles? Ik heb het nu 4x gegeven en elke keer wordt ze ongeveer 2 uur daarna huilerig 馃槩 hoop niet dat dit een teken is van glutenintolerantie

vor 3 Jahren

Reactie op bloem1988

Zijn er meer kindjes die last hebben van krampjes na de papfles? Ik heb het ...
Ja! Ze heeft sowieso vaak krampen gehad dus ik kies ervoor om geen papfles te geven

vor 3 Jahren

Ik heb geprobeerd om haar fijne granen te geven in de fles en op een bordje en bij allebei moet ze er niks van hebben 馃槀馃槱

vor 3 Jahren

Reactie op xx_cc

Ik heb flessen van difrax en wil me dochter graag fijne granen gaan geven. ...
Ik heb ditzelfde probleem. Zit er aan te denken om een 1-2-3 speen te halen, wellicht werkt dat? En anders misschien toch de Y-speen van dr. Brown, schijnt dat die ook op Difrax past toch?

vor 3 Jahren

Ik heb ditzelfde probleem. Zit er aan te denken om een 1-2-3 speen te halen ...
Ja klopt spenen van Brown passen ook op difrax. Heb het geprobeerd komt er wel doorheen maar ze moet de pap niet hebben 馃槀 ze vind het echt niet lekker