97 Reacties

3 jaar geleden

Vonden jullie kindjes het in 茅茅n keer lekker? Hier was de 1e keer nog geen ...
Ik heb vanmorgen een ontbijtpapje van Nestle geprobeerd in de fles. Groooot succes!! 馃槺馃槏

3 jaar geleden

Ik heb vanmorgen een ontbijtpapje van Nestle geprobeerd in de fles. Groooot ...
Zit nestle niet vol met suikers???

3 jaar geleden

Had deze fles nog staan. Heeft 2 openingen in de speen dus voor water of thee nog te veel voor 7 maanden. Maar voor pap perfect! 3 scheppen granen van olvarit met 200 melk!

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Sowieso al die babykoekjes en pyjama papjes enzo een grote suikerbom. Wij beginnen er nog niet aan 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Sowieso al die babykoekjes en pyjama papjes enzo een grote suikerbom. Wij b ...
Viel mij ook al op. Wat worden er veel idiote producten voor baby's verkocht zeg. 馃槓 Pap poging 2 overigens nog niet ondernomen.

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Oh dat zou heel goed kunnen, niet naar gekeken eigenlijk馃檲 Maar als dit helpt om haar iets te laten wennen aan pap om de overstap te kunnen maken, prima voor ons 馃榿

3 jaar geleden

Ik geef hem elke ochtend een spelt ontbeidpapje van de ah. Maar ik zag dat ik er ipv 20gram, 10 gram in doe (even na gewogen). Het is dus iets minder dik maar dit gaat prima met speen 3 van dr brown. Zo kan hij ook mooi wennen aan pap

3 jaar geleden

Oh dat zou heel goed kunnen, niet naar gekeken eigenlijk馃檲 Maar als dit hel ...
Zelfs de olvarit granen daar zit minder suiker in. Zou je ook kunnen proberen. Die van mij smult er van en als ik proef met een fles melk er door dan smaakt het net naar brinta!馃榿

3 jaar geleden

Oh dat zou heel goed kunnen, niet naar gekeken eigenlijk馃檲 Maar als dit hel ...
De gewenning aan zoete smaken wordt daarmee aangewakkerd. Het is gewoon een truc van de voedselindustrie om jouw kind klaar te stomen voor sappen, frisdrank en allerlei andere verslavende zooi dat geen enkele voedingsstoffen bevat en zelfs schadelijk voor je lichaam is, met als doel zichzelf te verrijken. Ik zou overstappen op een ander merk.

3 jaar geleden

Hier ook zeker niet 馃ぃ
Hier ook niet echt een fan馃ぃ Begonnen met twee eetlepels in een bv flesje, dat wordt niet dik dus ging in zijn standaard flesje. Tot zover geen probleem. Daarna een beetje in een flesje gedaan met kv, daarvoor een extra gaatje gemaakt in de speen (we hebben Lansinoh en daar kan ik geen papspeen van vinden). Vandaag geprobeerd om er echt een pap van te maken (200 ml water/6,5 schepje kv + 4 eetlepels rijstebloem) op een bordje met lepeltje, zijn gezichtje sprak boekdelen馃ゴ Toch maar even in een flesje van Mam gedaan met twee gaatjes (tussenstap voor drinkbeker), maar die pakt hij dus niet馃槵 Toch ook maar eens brood gaan proberen馃槄 We doen lekker rustig aan #bijna7maanden

3 jaar geleden

Welke fles en speen werken het beste voor een pap fles met fijne granen?

3 jaar geleden

Reactie op justsuusje32

Welke fles en speen werken het beste voor een pap fles met fijne granen?
Ik heb van dok brown de Y speen. Gaat wel heel snel, maar daar heeft ie volgensmij geen last van. Ik had ook speen 3 iets groter gemaakt en geprobeerd maar die verstopte nog wel eens

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Ik heb van dok brown de Y speen. Gaat wel heel snel, maar daar heeft ie vol ...
Doe je dan met of zonder groene ventiel? Wij hebben ook de Y-speen in huis, maar gebruiken dat groene ventiel niet meer..

3 jaar geleden

Doe je dan met of zonder groene ventiel? Wij hebben ook de Y-speen in huis, ...
Ja doe heb ik er nog wel in, maar ik heb de brede hals fles. Maar hier blijft ook nog wel veel achter hangen hoor.. geen idee eigenlijk waarom ik hem erin houdt馃檲

3 jaar geleden

Even een vraagje. Als ik de dr. Brown fles wil gebruiken zonder het ventilatie systeem dan trekt hij vacu眉m. Heeft iemand hier een een oplossing voor? Behalve de dop wat los draaien? Met een wat dikker papje is het makkelijker zonder dat systeem

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Even een vraagje. Als ik de dr. Brown fles wil gebruiken zonder het ventila ...
Je draaid hem dan toch echt net iets te strak aan want anders doet tie t gewoon

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Even een vraagje. Als ik de dr. Brown fles wil gebruiken zonder het ventila ...
Ik geef hier al sinds ze 8 weken is melk uit de fles van mam. Ik ben er zelf erg over te spreken omdat ik er ook pap flessen in kan maken en dan alleen de speen hoef te verwisselen