41 Reacties
3 jaar geleden
Gewoon wasmiddel van de lidl 👍
Wij ook.
Wasverzachter doen we niet bij de babywas.
3 jaar geleden
Ik maak zelf de wasmiddel met marseillezeep en water en dan doe ik er voor de geur een essentiele olie bij; lavendel of citroengras.
Kwam het vorig jaar tegen op pintrest en het leek me wel wat. Kost geen drol en werkt super goed!
3 jaar geleden
Reactie op Eline-1990
Neutral.. 😊
Over een paar maandjes gaat alles gewoon samen, maar nu nog n ...
Same! :)
3 jaar geleden
Ik gebruik nooit wasverzachter, alleen als ik in de zomer was buiten doe ophangen. Verder gebruik in meestal robijn vloeibaar wasmiddel of ariël pods met een geurtje, onze was en babywas gaan gewoon bij elkaar
3 jaar geleden
Ik gebruik alleen neutral. Voor zijn kleertjes, lakens, dekens alles. Heb nog 3 volle flessen. Als ik op zijn ga ik 1x onze wasmiddel proberen .
3 jaar geleden
Ecover wasmiddel en wasverzachter, ruikt lekker en is mild. Verdraagt ze ook goed. Op de Arial pods kreeg ze een reactie. Voor de wasbare luierwas de klok waspoeder.
3 jaar geleden
Hier worden zijn kleren gewoon mee gewassen met onze kleding. Ik gebruik Robijn en ook wasverzachter. Hij heeft er geen last van
3 jaar geleden
Reactie op Nikki-90
Ik was gewoon onze kleren en die van de baby samen 🙈 Wasmiddel is telkens ...
Hier gaan de babykleren ook gewoon mee met onze kleding, bij de oudste ook gedaan.
Gebruik als wasmiddel robijn en bij het beddengoed ook de wasverzachter van robijn. Koop deze altijd in de aanbieding, is altijd wel ergens in de aanbieding.
3 jaar geleden
Reactie op Ishaya
Zonder geur, kleur en bewaarstoffen. Wij gebruikten eerst neutral. Erg duur ...
Wat betaal je voor een fles? Ik koop nu Puur bij de AH. Neutral is een rib uit je lijf ja.