16 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Lilaaa
Deze hebben wij ook 🙂
Kan ze ook zelf met haar handjes bij het water, dat ...
Kiept deze niet snel om? En passen ze er lang in? M'n zoontje is nu 13 mnd, ong 85 cm en 13 kg.. ben benieuwd of ie dan komende zomer ook nog zou passen
2 jaar geleden
Kiept deze niet snel om? En passen ze er lang in? M'n zoontje is nu 13 mnd, ...
Nee kiept echt niet om hoor. Ze hangen met hun armen handjes over die rode band, zitten vast in dat witte ding dat je ziet en dan de benen eronder/erachter.
En hij moet idd lang mee gaan, je kan dat witte deel zelf instellen!
2 jaar geleden
Reactie op Nicole85
Wij gebruiken deze, dan ligt hij een beetje voorover in het water, probeert ...
Wij vonden dit dus een onding… ze schepte telkens water en kantelde dus veel te veel naar voren…
Wij zijn uiteindelijk op vakantie naar de winkel gegaan voor een opblaas unicorn🙈
Daar heeft ze wel de hele vakantie enorme lol mee gehad!
2 jaar geleden
Vanaf 11 kilo en als ze kunnen lopen: zwemvleugels en/of zwemvest. Nadeel van Zwemvleugels is ze kunnen af gaan met springen en het landen na een glijbaan…..Tegenwoordig heb je bij de Decathlon zwemvleugels + vest aan elkaar. Ik heb een paar jaar in het zwembad gewerkt en heb er aardig wat gezien. Veel zwemplezier!
2 jaar geleden
Reactie op mmm2020
Vanaf 11 kilo en als ze kunnen lopen: zwemvleugels en/of zwemvest. Nadeel v ...
Die heb ik een maar die zit echt niet goed bij hem
2 jaar geleden
Reactie op mmm2020
Er zijn meerdere soorten en maten:) . Zwemtrainer heb ik nog nooit een grot ...
Tot nog toe maar 1x gezwommen. Swim trainer beviel toen goed. Lekker relaxt en zelf spartelen. Badmeester/juf zag een ander kindje, bijna drie jaar ook in swim trainer maar vond dat niet goed. Deze moest extra bandjes om de armen erbij gebruiken
2 jaar geleden
Ik zou ook gaan voor z’n vest plus bandjes aan elkaar. Ons meisje kan lopen sinds ze 10,5 maand is en ze heeft tot 10 maanden in z’n float willen zitten. Nu wil ze gewoon rond rennen, in en uit het water lopen en als ze t water in wil dan til ik haar gewoon en “zwemmen” we samen. Wij wonen overigens in de Caribbean en zwemmen met haar sinds de eerste vaccinatie. Ze is er echt dol op. Veder natuurlijk goede zon bescherming, speelgoedjes en eventueel zwem luiers. Wij hebben nu voor uitwasbare gekozen.
2 jaar geleden
Reactie op vdb1991
Ik zou ook gaan voor z’n vest plus bandjes aan elkaar. Ons meisje kan lopen ...
Slim!! Een vest is zeker aan te raden als je kindje al loopt. Je hoeft maar één keer niet op te letten en ze lopen zelf het water op. Doodeng.