65 Reacties
4 jaar geleden
De Snoo Smart Sleeper ik heb er wel eerst flink over nagedacht omdat de prijs zo belachelijk hoog is en ik weinig Nederlandstalige reviews kon vinden, maar uiteindelijk toch knoop doorgehakt en gisteren besteld toen ik zag dat er momenteel 30% korting op gegeven wordt. Ben benieuwd.
4 jaar geleden
Is iemand bekend met dit bedje??
Is namelijk maar 70,- euro bij de Lidl. Maar weet niet of het een goed bedje is??!
4 jaar geleden
Weet iemand tot welke bedhoogte de Chicco next to me gaat. Ook hier een hoge boxspring namelijk.
4 jaar geleden
Weet iemand tot welke bedhoogte de Chicco next to me gaat. Ook hier een hog ...
Onze boxspring is ook hoog (matrashoogte 70 cm). Las op internet dat de troll sun co sleeper en de lilly co sleeper van petite amelie het beste aansluiten. Heb zelf de troll sun 2e hands via marktplaats gekocht.
4 jaar geleden
Wij hebben er 1 van babybay. Hier zitten ook een soort verstelbare blokjes op zodat je de hoogte kan aanpassen. Hier evt de link: https://www.pinkorblue.nl/tobi-babybay-origineel-bed-oeko-massief-beukenhout-onbehandeld-extra-geventileerd-a044702.html?a=b&pred=&adword=Google/PLA_NM_Flopseller&RefID=PLA_NL0000_PLA_NM_Flopseller&gclid=CjwKCAjw9vn4BRBaEiwAh0muDOc2IHnEL78gF8l6F6crwMAp32QGCzFn2Zi52v4dTgMNScgPXLdUbRoCdbEQAvD_BwE
4 jaar geleden
Weet iemand tot welke bedhoogte de Chicco next to me gaat. Ook hier een hog ...
Ik kan je niet zeggen exact hoe hoog hij kan. Maar tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik deze gebruikt. Heel tevreden over. Ons bed is een hoge boxspring. Ik ga hem voor mijn 2de zeker opnieuw gebruiken!
4 jaar geleden
Wij hebben een ledikantje van Ikea via marktplaats gekocht die we als cosleeper gaan gebruiken. Dus 1 zijkant weglaten, op hoogte zetten en vastmaken aan het bed. Moeten nog even kijken hoe dat met ons bed gaat en waarschijnlijk nog iets maken om de spleet tussen de matrassen op te vullen.
4 jaar geleden
Reactie op Mlein
Wij hebben een ledikantje van Ikea via marktplaats gekocht die we als cosle ...
Wauw wat een top idee! Wij hebben oud Ikea ledikantje van mijn schoonzus gekregen met zo’n losse plank voor als onze kleine straks al groter is 🙈 deze hebben we op zolder gezet voor over jaren omdat we van mijn zus gehele babykamer met schattig bedje gekregen hebben.. maar nu ik dit lees ga ik misschien toch overwegen om de kleine ook eventjes op onze kamer te laten slapen
4 jaar geleden
Wij hebben er 1 van babybay. Hier zitten ook een soort verstelbare blokjes ...
Kan deze ook aan een boxspring? Of heb je daar die duurdere variant voor nodig?
4 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor een (schommel)wieg en co-sleeper in één van Babyrace. https://baby-race.nl/
4 jaar geleden
Wij hebben deze in het zwart 2e hands van marktplaats. Nu nog een goed matrasje vinden..