65 Reacties

4 jaar geleden

Kan deze ook aan een boxspring? Of heb je daar die duurdere variant voor no ...
Wij hebben er wieljes onder (deze kan je op de rem zetten) en wij kiezen er voor om het tussen rekje dan te laten zitten. (Bang dat ie anders toch verschuift)

4 jaar geleden

Reactie op Mlein

Wij hebben een ledikantje van Ikea via marktplaats gekocht die we als cosle ...
Ik heb wel gelezen dat het de bedoeling is dat je die open kant dicht maakt zodra je zelf gaat slapen. Om risico's te voorkomen zoals dat per ongeluk jouw dekbed oid in de cosleeper terecht komt en zo werden er nog wat redenen genoemd

4 jaar geleden

Wij hebben de Snüzpod 3 co-sleeper gekocht (in het zwart). Hij lijkt mij vooral heel handig vanwege de vele opties. Zou ook heel hoog moeten kunnen voor aan een hoge boxspring..

4 jaar geleden

Iemand bekend met deze?

4 jaar geleden

Wij hebben de petit amelie. Kan als wiegje worden gebruikt maar ook aan je bed met een kant open tegen het bed aan.

4 jaar geleden

Iemand bekend met deze?
Ja ik heb deze gekocht maar het matrasje is wel erg hard dus heb daar een extra topper voor gehaald verder is het een prima wieg.

4 jaar geleden

Reactie op Natalie1983

Wij hebben gekozen voor een (schommel)wieg en co-sleeper in één van Babyrac ...
Wat een schattig wiegje! Wij hebben ook een wiegje gekocht met dichte zijkanten, maar nu las ik dat zijkanten wel dicht mogen zijn, maar met een ademende stof. Die stof van ons lijkt even dik als dat van jou? Heeft iemand hier iets over gehoord of weet of dit prima is? Dit is ons wiegje.

4 jaar geleden

Is iemand bekend met dit bedje?? Is namelijk maar 70,- euro bij de Lidl. ...
Gisteren binnengekregen en wij zijn erg tevreden, vooral qua prijs/kwaliteit. Je gebruikt deze maar zo kort! Lees wel opmerkingen dat hij niet stabiel genoeg zou zijn, en het klopt dat er in de lengte wel een soort speling zit (waardoor hij als het ware wiegt), maar hij zit degelijk in elkaar en gaat echt niet omvallen/uit elkaar vallen.

4 jaar geleden

Reactie op Li88

Wat een schattig wiegje! Wij hebben ook een wiegje gekocht met dichte zijka ...
Ik heb gelezen dat een wieg prima is qua dichte zijkanten eerste 3 tot 6 maanden. Daarna moet kindje naar een ledikant, die hebben open zijkanten. Omdat ze dan beweeglijker worden en tegen die zijkant terecht kunnen komen met gezicht. Dus denk afhankelijk per kindje wanneer je merkt dat hij/zij zichzelf kan bewegen hoe snel je over moet naar een ledikant.

4 jaar geleden

Reactie op Anne47

Ik heb gelezen dat een wieg prima is qua dichte zijkanten eerste 3 tot 6 ma ...
Dankjewel voor je reactie! Gelukkig! Ik was al bang dat ik de verkeerde had gekocht!

4 jaar geleden

Reactie op annaniempje

Wij hebben de petit amelie. Kan als wiegje worden gebruikt maar ook aan je ...
Is deze goed?? Ook met het schuiven van de zijkant?

4 jaar geleden

Reactie op Mommie262

Is deze goed?? Ook met het schuiven van de zijkant?
Wij hebben deze ook, dan op wieltjes.. dan kun je m makkelijk verplaatsen. Maar toen we m wilden uitlenen, bleek ie toch een beetje gammel en zijn de spijltjes uit het frame gegaan. Hebben we weer vastgelijmd. Hopelijk blijft dat goed. Maar vond ik wel echt zonde van een ding dat maar 5 weken had opgestaan. Toen ie stond was het een prima ding.

4 jaar geleden

Iemand bekend met deze?
Deze heb ik 😊

4 jaar geleden

Is iemand bekend met dit bedje?? Is namelijk maar 70,- euro bij de Lidl. ...
Ik had deze ook besteld maar heb hem teruggestuurd.. niet erg stevig. Ik heb nu een co-sleeper van petite amelie besteld

4 jaar geleden

Wieg waar me man vroeger in heeft gelegen opnieuw geverfd en nog bezig met de bekleding 🥰💖

4 jaar geleden

Reactie op Sam_123

De Snoo Smart Sleeper ik heb er wel eerst flink over nagedacht omdat de pri ...
Waarom is die zo goed?

4 jaar geleden

Chicco next to me Luna

4 jaar geleden

Zijn er ook dames die een cosleeper / wieg gaan huren? Wij willen haar maar voor een korte tijd op onze slaapkamer hebben en twijfel of ik dan niet goedkoper uit ben door er een een paar maanden te huren.

4 jaar geleden

Wij hebben deze overgenomen van een kennis. Ik wou geen nieuwe kopen, vind ik zonde van het geld. Want we verwachten hem maar een week of 2 te gebruiken.

4 jaar geleden

Reactie op Little Kim

Wieg waar me man vroeger in heeft gelegen opnieuw geverfd en nog bezig met ...
Wauw, wij hebben precies deze! Hebben ik, mijn zussen, nichtje en dochter ook al in gelegen, straks het eerste jongetje 🥰 Wij hebben als hemeltje de rok van mijn moeders trouwjurk 😍