10 Reacties
vor 2 Jahren
Hier t zelfde weet niet of hé bekent bent met sprongetjes maar ze zitten nu in "sprong 8" het is hier echt het huis aan het overnemen XD dnachts niet op xn eigen kamer willen slapen smiddags wel 🤨 geen eetlust alleen water en pap sochtend en savonds af en toe een hapje van een maïs chipje
vor 2 Jahren
Heeft mijn dochter van nu bijna 13 maand ook een paar weken rond de 11/12 maanden gehad. Komt goed hoor! Gewoon proberen om elke dag toch wat aan te bieden wat goed kan vullen zoals brood, pap of een banaan. Dit heeft bij ons wel echt gewerkt. Op sommige dagen gaf ik zelf 2 keer pap omdat ze niets anders wou. Nu eet ze weer normaal
vor 2 Jahren
Hier ook zo'n fase en dit komt door tandjespijn. Naast melk gaat pap er gelukkig ook nog in, en gladde fruithap uit een potje en een 6 maanden groentepotje. Hij wilt gewoon even niets kauwen. Yoghurt ook. Het is echt kauwen wat hij niet meer wilt.
vor 2 Jahren
Hier ook drama sinds ongeveer 12 maanden. Het gaat dan vooral om het avondeten. Dat is echt drama 😅 met overduidelijk nephuilen erbij. Heeft ook een week gehad dat hij geen korsten van het brood at. Dat zijn we blijven aanbieden en is nu geen probleem meer. We blijven wel aanbieden en pas na een paar dagen niet/ nauwelijks avondeten zwichten we en geven ter vervanging brood of pap
vor 2 Jahren
Reactie op Beckers 92
Hier ook drama sinds ongeveer 12 maanden. Het gaat dan vooral om het avonde ...
Hier ook! Alles wil hij eten, behalve avondeten
Geef ik hem fruit, wil hij dat wel.
Ik wil er eigenlijk niet aan toegeven door hem wat anders te geven.. Maar ik wil ook dat hij genoeg voeding binnen krijgt.
Jullie gaven dus ook gewoon iets anders?
vor 2 Jahren
Reactie op ashleykx
Geef ik hem fruit, wil hij ...
Mijn kind lust niet veel qua avondeten maar alle deskundigen zeggen niet iets anders zoals brood of fruit gaan geven dus dat doe ik niet. Dan eet ze maar een avond wat minder. (Dit geldt voor kinderen met normale groei, als je kind te klein of te licht is zullen er denk ik andere adviezen zijn). Ik zorg wel altijd dat ik zeker weet dat ze 1 onderdeel van de maaltijd in ieder geval lust zodat ze wel een beetje wat gegeten heeft. En ze krijgt altijd yoghurt als toetje, ook als ze niet echt goed gegeten heeft. Merk dat blijven aanbieden wel mini stapjes vooruitgang brengt...maar heeeeel langzaam haha. Eerst likte ze aan bloemkool en spuugde het altijd weer uit, maar gister heeft ze wel hapjes bloemkool gegeten.
vor 2 Jahren
Reactie op ashleykx
Geef ik hem fruit, wil hij ...
Ja maar wel pas na een paar dagen. En alleen als hij al meerdere dagen helemaal niks heeft gegeten. Hij at eerst echt wel veel, dus we blijven het aanbieden. Maar heeft ook al gehad dat hij iets ene dag wel at, dus wij de "restjes" bewaard en de volgende dag at hij het opeens niet😑
Moet er wel bij vermelden dat hij daarom voor het slapen nog een fles krijgt zodat hij niet van de honger wakker wordt én voldoende voedingsstoffen binnen krijgt (hij zit al onder het gemiddelde en krijgt tussendoor ook niet snel iets buiten het fruit)
Maar ook hebben we het gedaan omdat we dachten dat hij wakker werd van de honger. En aangezien ik nu weer in het laatste trimester zit (vandaag zelfs 39 weken!!😱) kan ik alle slaap die ik kan pakken goed gebruiken. 🙈😅