32 Reacties

4 jaar geleden

Ben wel benieuwd naar hoeveel hydrofiele luiers je ongeveer nodig hebt.
Er staat meestal op zo,n baby lijst 12 hydrofielluiers

4 jaar geleden

Reactie op mooni

Ik heb er inmiddels een paar aangeschaft van de Hema maar ik twijfel iedere ...
Ook goeie vraag idd!

4 jaar geleden

Reactie op Huismus

Ik heb ze van verschillende merken gekocht en alles sinds kort ook uitgewas ...
Vond ik ook! Die zijn het zachtst. Ga wel nog eens dat merk Aden + Anais proberen

4 jaar geleden

Reactie op mooni

Ik geef de voorkeur aan de grootste maat. Weet zo even niet hoe groot die zijn. Maar die vind ik echt ideaal voor alles. Afdrogen, om op te verschonen, om je baby/peuter in te wikkelen. Heb die kleintjes vrijwel nooit gebruikt.

4 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Ga ik dat eens proberen, kan vast geen kwaad als t uiteindelijk niet werkt� ...
En ze nemen dan ook meer vocht op!

4 jaar geleden

Reactie op mooni

Voorkeur hierin is heel verschillend. Ik vind de kleine fijn (wat is dat 40x40 ofzo?), pas na een jaar heb ik een aantal xxl aangeschaft omdat mijn dochtertje te groot werd om in een badcape te wikkelen. Het kleinere formaat is ook praktischer om mee tussen de plooitjes af te drogen vind ik en ze passen makkelijker in de wieg en wandelwagen onder het hoofdje (anders moet je wel vaak gaan dubbelvouwen). Ook als beschermlaag tussen de voetjes en kruik zijn de kleine fijn. De xxl zijn fijn om na het baden in te wikkelen of om mee in te bakeren als je dat wilt gaan doen. Maar dan nog blijft het een persoonlijke keuze. Net als welk merk je fijn vindt. Als je veel geld wilt uitgeven kun je de dure merken kopen, maar de basis van de prenatal is ook prima.

4 jaar geleden

Reactie op Huismus

Ik heb ze van verschillende merken gekocht en alles sinds kort ook uitgewas ...
Door deze tip 2 xl doeken van done by deer gekocht. Had er ook wat van prenatal merk meegenomen. Maar wat een verschil! Die van done by deer zijn zo veel zachter (en mooier) uit de was gekomen!

4 jaar geleden

Reactie op Anvd

Door deze tip 2 xl doeken van done by deer gekocht. Had er ook wat van pren ...
Fijn dat je er wat aan gehad hebt, ik ga er deze week nog wat van bij kopen. Deze week 20% korting bij prenatal 😊

4 jaar geleden

Reactie op Huismus

Fijn dat je er wat aan gehad hebt, ik ga er deze week nog wat van bij kopen ...
Als tip: je kan ze beter bij van Asten online kopen! Daar betaal je 9.99 voor 2 xxl hydrofieldoeken van Done by deer. Heb er daar al heel veel besteld. Je hebt daar ook gewoon alle maten.

4 jaar geleden

Vind de doeken van little dutch ook lekker zacht met een fijne zachte binnenkant🥰 heb ook veel van de prenatal en zeeman

4 jaar geleden

Ben wel benieuwd naar hoeveel hydrofiele luiers je ongeveer nodig hebt.
Ik gebruikte ze eigenlijk heel weinig... Had er een stuk of 10 en vraag me nog steeds af waarvoor. De grootste nog nooit gebruikt, de kleintjes om af te drogen en in de wagen. Heb er altijd wel een bij me voor verschonen onderweg of voor de zekerheid. Wij hadden de mazzel dat onze boef amper spuugde, nooit spuitluiers had (❤️wasbare luiers) en ik ben gewoon te lui en vind het onzin om bijvoorbeeld over het omkleed kussen nog een extra doek te leggen (dat zie ik bij bekenden nog wel eens). Je kan niet zonder een ze zijn super handig. Maar met 6 van die doeken had ik het ook gered, wie weet bij nummer 2 meer nodig 😇

2 jaar geleden

Aiden hydrofiele doek