14 Reacties

2 jaar geleden

Hey! Ik ben ook een alleenstaande moeder. Ik ben ook 29 jaar en een zoontje van bijna 20 maanden (hij was 5 weken te vroeg), ik ben sinds de zwangerschap al alleen.

2 jaar geleden

Mijn dochter is van 3 dec 2020. Bewust alleenstaande moeder

2 jaar geleden

Yes 21 een dochter van 18 maanden en nog een dochter van 3 maandjes

2 jaar geleden

Joejoe hier nog 1 , mij dochter is van 12-12-2020 en we hebben net ons eigen huisje betrokken!

2 jaar geleden

Gezellig allemaal! Hebben jullie goede regelingen met de vader? Hier gaat dat niet van een leien dakje 😅 En hoe maken jullie tijd voor jezelf? Ik heb mijn dochter 95% van de tijd en merk dat ik voornamelijk ‘mama’ ben en naast mijn werkdagen nooit oppas regel om ook weer even gewoon mezelf te zijn..

2 jaar geleden

Gezellig allemaal! Hebben jullie goede regelingen met de vader? Hier gaat d ...
Geen last van een vader. Doe alles alleen 😄

2 jaar geleden

Heerlijk! Ik doe ook alles alleen in principe maar meneer vindt dat hij rechten heeft (plichten ho maar) Via advocaat omgang geregeld met veel gedoe ‘want hij moest haar hebben’ maar nakomen is heel lastig 🙃 Ze ziet hem 2 keer per week 3 uurtjes en als hij komt opdagen is het vaak met een kater of te laat want zijn leve is lang leve de lol en een kind bijzaak..

2 jaar geleden

Deze vader wil alleen de lusten en niet de lasten, dus eigenlijk is ze altijd met mij, als hij "tijd heeft" haalt ie haar wel 's op, en veel videobellen maar dat is meer omdat ik dat belangrijk vind voor haar.

2 jaar geleden

Reactie op Da Lin

Deze vader wil alleen de lusten en niet de lasten, dus eigenlijk is ze alti ...
Ohhh precies dit, zo herkenbaar! Videobellen wilde ik ook voor mijn dochter om het contact frequent te houden maar doet hij hooguit 1 keer per maand

2 jaar geleden

Ohhh precies dit, zo herkenbaar! Videobellen wilde ik ook voor mijn dochter ...
1x per maand zo weinig?? Ik kan daar zo pissig om worden he! Gelukkig is d'r vader wel echt gek op haar, maar dan wel op zijn momenten, wij als moeder hebben daar geen keus in, dat is zo jammer

2 jaar geleden

Hier geen vader in beeld. Hij gaat soms een extra dag naar de opvang en hij blijft eens in de zoveel tijd een weekend bij oma. In het begin voelde ik mij hier schuldig om, maar met 'me-time' ben ik gewoon een veel leukere moeder. Happy mom, happy son zeg ik dan maar 😅🤣

2 jaar geleden

Reactie op Da Lin

1x per maand zo weinig?? Ik kan daar zo pissig om worden he! Gelukkig is d' ...
Je hebt wel een keus.. Maar je koos voor je kleine.. Je kan ook tegen je ex zeggen jij zorgt voor de kleine en ik kom 2x per week langs.. Maaar dat kan je moederhart niet aan dus dat doe je niet 😘

2 jaar geleden

Niet single, maar ik wilde even laten weten dat ik het knap vind. Ik vind het al zwaar met 2 kinderen en een man die om 5:45 van huis vertrekt en rond 18:30/19:00 pas thuis is. Dus een buiging voor jullie dames!

2 jaar geleden

Hier ook een bewust alleenstaande moeder. 30 december 2020 is mijn dochter Claire geboren.