36 Reacties

2 jaar geleden

Jammer dat je deze bericht niet kan wijzigen... Het is een top 10! Lijstje. Achja😬

2 jaar geleden

Grappig. Ik vind de brown flessen echt top! Wel veeeeel te veel niet zachte hydrofiele doeken gekocht. Meer dan de helft weg gegeven aan mn schoonzus. Alleen de echte zachte gehouden. Daarnaast de draagzak. Echt heeeeeel weinig gebruikt. Hopelijk bij de 2e! Al het speelgoed met 10 onderdelen. Dochter vind t leuk maar het geeft zo'n troep en het kost veel tijd om op te ruimen! Cybes maxi cosi. Opzich een top ding, maar gekocht voor de liggende stand. Die stand hebben we alleen nooit gebruikt😂

2 jaar geleden

Mijn grootste miskoop is de Cybex Sirona. We hadden eerst de Cybex Cloud Z die op zich wel handig was maar waar hij al snel is uitgegroeid. Nou als opvolger werd de Sirona aangeraden maar echt wat een pokkeding. Het wiebelt aan alle kanten. Zoontje zit er helemaal niet comfortable in. En omdat hij het zo haat protesteert hij altijd wanneer ik hem vast probeer te zetten en dat is ook zo een dingetje. Hij gaat alleen maar vast als je beiden kanten er tegelijk in vastklikt. Ontzettend irritant als je zoontje alle kanten op gaat. Maarja omdat we er zoveel geld voor hebben betaald blijven we het gebruiken 🥲.

2 jaar geleden

Beste aankoop draagzak miskoop mozensmand🤦‍♀️

2 jaar geleden

-Enige echte miskoop was een zijliggingskussen, was echt zon opwelling in een fase dat het leek dat ze niet comfortabel was op haar rug, maar uiteindelijk meteen al teruggestuurd, dus heeft niet in de weg gelegen -de wipstoel die we hebben is mooi qua design, maar onhandig in gebruik. Erg groot en zwaar. We hadden het frame tweedehands, maar het zitje wel nieuw en die was echt te duur voor hoe vaak we hem hebben gebruikt -liters naif verzorgingsspul, best lekker allemaal, maar je gebruikt per keer zo weinig, komt nooit op🙃

2 jaar geleden

Reactie op Anvd

Grappig. Ik vind de brown flessen echt top! Wel veeeeel te veel niet zacht ...
Cybex hebben wij ook, en ligstand hebben wij ook maar 1 keer gebruikt haha🤣

2 jaar geleden

Reactie op Sam_123

Mijn grootste miskoop is de Cybex Sirona. We hadden eerst de Cybex Cloud Z ...
Ja ook orecies hetzelfde ! Sinds 2 weken maar gekocht, omdat hij niet langer in de maxi cosi kon blijven zitten. Het is echt een onding... Alsof er een kussen te veel in zit!

2 jaar geleden

De sluiting van de sirona is inderdaad super onhandig. Verder vind ik m wel prima. De ligstand van de cybex maxi cosi hebben wij wel een paar keer gebruikt. Dr Brown flessen ook nooit problemen mee gehad. Ik heb spijt van baby Vans (misschien 2 keer aangedaan), te veel kleertjes en dat ik een 2e hands kolf had gekocht ipv nieuw. Had ook achteraf wel een compactere kinderwagen gewild. Deze past nauwelijks in de auto... We hebben ook de babykamer alweer veranderd van plek. We dachten dat het wel prima was om op een andere verdieping te slapen dan ons zoontje 😓😅. Was toch niet zo fijn...

2 jaar geleden

Leuk topic haha! Bij ons nauwelijks gebruikt: - grote hydrofieldoeken (misschien handig bij een zomerkind?) - monddoekjes - draagdoek - meerdere setjes beddengoed op wiegformaat (vooral dekentjes en wikkeldoeken). Wel gebruikt, maar hadden er teveel. Munchkinbekers en dr. Brownflessen gebruiken/gebruikten wij wel. En harnasje in de trip trap ook.

2 jaar geleden

Reactie op Irma89

De sluiting van de sirona is inderdaad super onhandig. Verder vind ik m wel ...
Ohja en de safety first cosleeper.. wat een gammel onding waar mijn zoontje lang in heeft gelegen vanwege de onhandige locatie van de babykamer 🙈. Als er ooit een tweede komt koop ik alsnog een nieuwe cosleeper. Kleding maat 50 was ook een miskoop. Ondanks dat ik wist dat ik een groot kind kreeg wilde ik dat voor de zekerheid hebben. Leuk topic😂

2 jaar geleden

Een aantal punten herken ik wel, maar van 5 en 2 zijn wij echt fan. De 360 beker is echt een ontdekking. Dochter is nu 13 maanden en ze drinkt al zelfstandig uit een open beker. Maar aankopen. Of beter miskopen... Tja.. Nanynestje.. Nooit gebruikt. Ik moest en zou een hemeltje hebben voor mijn wiegje.. Wat super geweldig zou dat toch zijn... 😂😂 Wieg stond naast mijn bed en de klamboe met dure stok aan de andere kant van de kamer.. 👍

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Een aantal punten herken ik wel, maar van 5 en 2 zijn wij echt fan. De 360 ...
Hier wel fan van de Munchkinbeker en dr Brown. Spijt van *flessenwarmer *te veel kleren maar 50/56 *klamboe *monddoekjes Achteraf gezien ook liever een compactere kinderwagen gehad

2 jaar geleden

Ik ben ook juist blij met de Dr Brown flessen en Munchkin beker, grappig hoe dat zo verschilt. Echt zinloze aankopen kan ik zo niet bedenken, maar de box was achteraf niet zo nodig. Had het voor de katten gedaan zodat ze er niet bij konden, maar ze waren sowieso heel voorzichtig. Dus de box even gebruikt maar snel weg gedaan. Groot lomp ding dat de woonkamer niet mooier maakte haha.

2 jaar geleden

Tig slabbetjes. Eén rubberen scheelt wassen.

2 jaar geleden

Toch even de reden vertellen over de munchkinbeker. Naast dat dat rubbertje altijd naar zeeprubber ruikt ... Hij is, net toen ik zo oud was, een echte zuiger🤣 ik dronk altijd graag uit het flesje of op een rietje. En ik drink nog steeds graag uit een rietje😅 nu heb ik wasbare rubbere rietjes , ze doen niet helemaal wat ze moeten doen, maar ze zijn beter dan de plastice en fijner dan de metalen rietjes! Ik ben nu langzamerhand de rubbere rietjes aan het voorstellen aan onze zoon. En als dat goed gaat, dan pas koop ik zo'n babydrinkbeker met een rietje erin. Die lekken ook niet, net als de munchkinbeker. En de dr brown flessen: ze lekte altijd bij ons! En volgens mijn zus is de advent colic fles makkelijker schoon te maken dan de brown variant. Altijd die kleine rietjes doorheen raggen... En ik hoor vaak het bericht over ouders die eerst brown hadden en bij de tweede avent en gelijk het verschil merkte..

2 jaar geleden

Niet echt een miskoop, maar wel spijt dat ik niet beter nagedacht heb over de aanschaf van de kinderwagen. We wisten al dat we niet teveel leeftijdverschil wilden hebben tussen onze dochter en een tweede, maar dan zou een kinderwagen die ook voor twee kindjes kan beter zijn geweest. Verder geen aankopen gedaan die we niet gebruikt hebben of waar we spijt van hebben.

2 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Toch even de reden vertellen over de munchkinbeker. Naast dat dat rubbertje ...
Zo is elk kind verschillend 😊 ik werk in de kdv, de anti collic fles van advent zie ik bijna nooit. De d'r brown flessen lekken omdat het groene rubberen bovenkant niet goed afsluit. En naar mijn weten zuig je ook aan de munchkin beker 🙈hier kon ze eerst uit de munchkin drinken en daarna pas uit een rietjes beker haha zo leuk om dit soort verhalen te horen, 😊

2 jaar geleden

Ik ben gewoon met alles wat we gekocht hebben blij! We hadden van niks teveel en hebben alles goed gebruikt. Enige wat ik nooit meer koop of zou doen is een flessenopwarmer. Maanden haat gehad aan de fles opwarmen. Toen kregen wij van vrienden hun perfecte flessenmaker van Tommie tippee; halleluja wat een top ding! Wij begonnen met Tommie tippee 1 flesje haha, toen flessen van dr Brown en ja die lekte hier ook. Difrax was uiteindelijk haar fles.

2 jaar geleden

1) Baby nestje. Ik had zo’n mooie Boho nestje. 119€ letterlijk 0 keer ingeslagen. Door de verborgen reflux heeft mijn dochter de eerste 4 maanden aan mijn lijf geplakt in een draagzak. 2) rompertjes met lange mouwen. Geen uitleg nodig denk ik, alle mama hier zullen het al ondervonden hebben.

2 jaar geleden

Reactie op momof2girlies

1) Baby nestje. Ik had zo’n mooie Boho nestje. 119€ letterlijk 0 keer inges ...
Baby nestje heeft onze dochter heeeeel veel in gelegen. Zelfs met reflux, ik legde haar daar in met een kussen eronder zodat ze schuin lag! En onze dochter heeft ook echt een paar maanden lange mouwen rompers aan gehad haha! Zo verschillend iedereen!