36 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Zo is elk kind verschillend 😊 ik werk in de kdv, de anti collic fles van a ...
Ja klopt met het zuigen aan de beker, alleen dit zuigt dus heel anders... Mama kan het weten🤣

2 jaar geleden

Met stipt op 1) de luieremmer! Wat een drama is zo'n ding. 3 luiers en hij zit vol. 2) boxpakjes. Onze man vond er niks aan en ik ook niet. 3) de draagzak. We hebben nu een sling van WildRide en dat ding is perfect! Waar ik wel enorm blij mee ben? Onze wagen van Uppababy! Heerlijk 🥰

2 jaar geleden

Reactie op momof2girlies

1) Baby nestje. Ik had zo’n mooie Boho nestje. 119€ letterlijk 0 keer inges ...
Rompers lange mouw hier ook veel gebruikt, nu deze winter weer. Ideaal zo'n extra laagje. Geen idee dus waarom je er geen fan van bent 🤔

2 jaar geleden

- Rompers lange mouw. Ik haal ze nog elke maat, want zal toch wel handig zijn denk ik dan weer en elke keer gaat het ongedragen weg. Maar 1x maat 50 lange mouw aangehad, omdat we gingen wandelen in de sneeuw zonder kinderwagen. Had het ook zonder wel gered. De dag erop weer de sneeuw in geweest, maar gewoon met korte mouw romper (2 maand oud) -spuugdoekjes. De hydrofiele variant en die van de prenatal waren überhaupt waardeloos. De best degelijke stapel goede doekjes (badstof van zeeman) ook eigenlijk amper gebruikt en hadden ook zonder die doekjes gekund.

2 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

- Rompers lange mouw. Ik haal ze nog elke maat, want zal toch wel handig zi ...
Spuugdoekje zijn altijd overal handig.. Je kunt ze ook nat maken en als washandjes gebruiken als ze gegeten hebben.. 🙈 😊

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Spuugdoekje zijn altijd overal handig.. Je kunt ze ook nat maken en als was ...
Daar gebruiken wij de waterdoekjes voor of een washandje 😉

2 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Daar gebruiken wij de waterdoekjes voor of een washandje 😉
Dat is ook mogelijk 😊 washandjes liggen bij ons boven en spuugdoekje ook beneden dus die grijp ik vaak

2 jaar geleden

3 verschillende newborn mutsjes😒 Heb alleen het mutsje van het ziekenhuis gebruikt🙈 Over de langemouwromper discussie: ik vond die dingen de hel met een truitje erover, maar in de zomer kon ik niet zonder, omdat zoonlief met korte mouwen heel z'n armen open krabde vanwege eczeem... Zijn ze toch nog ergens goed voor😂

2 jaar geleden

Reactie op MamaMila

3 verschillende newborn mutsjes😒 Heb alleen het mutsje van het ziekenhuis ...
Ik vond ze de eerste paar maanden niet fijn want toen was de baby nog zo fragiel. Nu heb ik nergens last van. Gewoon lekker sjorren. 😊

2 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

- Rompers lange mouw. Ik haal ze nog elke maat, want zal toch wel handig zi ...
Die hydrofiel spuugdoekjes worden hier nu veel gebruikt in plaats van een knuffel. Meneer is compleet gehecht aan een doekje in de buurt. Het liefst wil hij er 1 in elke hand

2 jaar geleden

Duur verschoonmatje Lakens en dekens voor de ledikant. Meneer gaat het hele bed door, dus alleen gebruikt omdat het mooi stond (kraamzorg had het opgemaakt want kind sliep toch nog in de wieg) Baby slaapzak maar 50/56; zo schattig maar ik had prima zonder gekund Difrax flessen, wat een crime is dat geweest Ik denk dat ik ook wel teveel rompers en kleren had maar dat weet ik niet zo goed meer 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Duur verschoonmatje Lakens en dekens voor de ledikant. Meneer gaat het hele ...
Ik heb dekens die groot genoeg zijn om het hele matras mee te bedekken en dit doe ik dan ook. Ziet er comfy en gezelliger uit dan zo'n kaal matras. 😊

2 jaar geleden

Ik heb dekens die groot genoeg zijn om het hele matras mee te bedekken en d ...
Heeft dit geen kans op verstikking?

2 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Heeft dit geen kans op verstikking?
Welnee! De deken zit helemaal om het matras heen en mijn kind is sterk genoeg om een deken van zich af te werpen.

2 jaar geleden

Heel leuk om te lezen dit topic! Ik heb zelf eigenlijk niet veel zinloze aankopen gedaan volgens mij 🙂 Hier en daar wel wat kleertjes gehad die ze bijna niet aan gehad heeft

2 jaar geleden

De Blooom Fresco kinderstoel. Wat een rotding! Zij zat er niet lekker in en wij vonden hem super onhandig. (Maar we mooi). Na een jaar weggedaan en een goedkope safety 1st Timba stoel gekoch. Dochter helemaal happy en wij ook! 😁😁