15 Reacties

2 jaar geleden

Geen die van mij wil niks aan dan word ie boos dus dan maar op blote voetjes

2 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem… Denk dat ik sneakers koop en als het echt warm is sandaaltjes. Ben heel tevreden over shoesme, dus dat zal het wel weer worden denk ik..

2 jaar geleden

Ik heb regenlaarsjes en crocs (en voor echt warm zomer weer sandalen en slippers)

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ik heb regenlaarsjes en crocs (en voor echt warm zomer weer sandalen en sli ...
Toevallig zie ik nu bij Scapino leuke stapel korting en die hebben vanalles

2 jaar geleden

We hebben crocs sandaaltjes voor warm weer. Die zijn zo schattig. En sneakers voor dagelijks van Tommy hilfiger en regenlaarzen van crocs voor modderpoelen. Thuis is het blote voetjes.

2 jaar geleden

Ik heb net teva sandalen gekocht. Mijn zoontje heeft brede voeten en deze zaten het best.

2 jaar geleden

Mama moest zo hard lachen toen ik dit tegen kwam 😅🤭 mijn dochter vind 't super interessant.. Maar loopt er niet echt fijn op haha.

2 jaar geleden

Wij hebben deze sandalen. We hebben ze gepast in de winkel, meerdere van dit merk, deze zat het beste. Aangezien hij goed aansluit bij de hak loopt m'n dochter hier heel goed op. Ze zijn wel erg duur, en van leer.

2 jaar geleden

Ik heb ook deze sandaaltjes gekocht. Kiabi heeft heel veel leuke sandaaltjes voor een leuke prijs! Deze zijn wel van plastic en zitten een stuk slapper, maar ook wel prima.

2 jaar geleden

Sandaaltjes van kipling

2 jaar geleden

Sandaaltjes van de h&m voor het aankomende warme weer. Even geen dure schoenen nu, geloof dat dit prima zit voor even.

2 jaar geleden

Scapino :)

2 jaar geleden

Heeft iemand de tip voor zomerschoenen voor kinderen die nog niet lopen? Denk aan een flexibele zool (zoals bijvoorbeeld Shoesme heeft) en dat de tenen niet kapot gekropen worden 😅 ik heb de voorkeur dan voor schoeisel voor jongens. Geen idee of er (semi) open schoentjes bestaan welke ik net heb omschreven haha.

2 jaar geleden

Deze hebben wij bevalt goed

2 jaar geleden

Wij hebben sandaaltjes met klittenband van de H&M voor onze kleine. En Vans sneakers voor de meer regenachtige en koude dagen!