Nu t van dat lekkere weer is vind ik t bijna zielig dat onze zoon nog zn winterschoenen aan moet. Wat voor zomerschoenen kopen jullie voor jullie dreumes?
Hier hetzelfde probleem… Denk dat ik sneakers koop en als het echt warm is sandaaltjes. Ben heel tevreden over shoesme, dus dat zal het wel weer worden denk ik..
We hebben crocs sandaaltjes voor warm weer. Die zijn zo schattig. En sneakers voor dagelijks van Tommy hilfiger en regenlaarzen van crocs voor modderpoelen. Thuis is het blote voetjes.
Wij hebben deze sandalen. We hebben ze gepast in de winkel, meerdere van dit merk, deze zat het beste. Aangezien hij goed aansluit bij de hak loopt m'n dochter hier heel goed op. Ze zijn wel erg duur, en van leer.
Ik heb ook deze sandaaltjes gekocht. Kiabi heeft heel veel leuke sandaaltjes voor een leuke prijs! Deze zijn wel van plastic en zitten een stuk slapper, maar ook wel prima.
Heeft iemand de tip voor zomerschoenen voor kinderen die nog niet lopen? Denk aan een flexibele zool (zoals bijvoorbeeld Shoesme heeft) en dat de tenen niet kapot gekropen worden 😅 ik heb de voorkeur dan voor schoeisel voor jongens. Geen idee of er (semi) open schoentjes bestaan welke ik net heb omschreven haha.