52 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben tevreden als die tussen 4 en 8 is dat zei de diabetes verpleegkundig ...
Tussen de 4-7 is mijn streven maar iets daarboven is ook ok. Is jouw hb1ac ook goed? En bij welk ziekenhuis zit jij?

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Tussen de 4-7 is mijn streven maar iets daarboven is ook ok. Is jouw hb1ac ...
Mijn hb1ac weet nog niet die was 6,5 geloof ik maar die zal wel wat hoger zijn nu ik woon in Alkmaar daar zit het ziekenhuis noordwest ziekenhuis groep

4 jaar geleden

Mijn hb1ac weet nog niet die was 6,5 geloof ik maar die zal wel wat hoger z ...
Mijn laatste hb1ac was 5,8 maar is momenteel 6,1 dus dat is wel goed. Ik zit in het OLVG Oost, woon in A’dam. Ik ga slapen. Heb een goede nacht Denise. Spreek je denk ik morgen weer. Succes met het telefonisch consult met de diëtiste! Veel vragen stellen hihi. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Mijn laatste hb1ac was 5,8 maar is momenteel 6,1 dus dat is wel goed. Ik zi ...
Slaap lekker ja ga ik zeker doen jij ook succes ☺️

4 jaar geleden

Heb je ook een fijn en goed gesprek gehad met de diëtiste?

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Heb je ook een fijn en goed gesprek gehad met de diëtiste?
Ja zeker ik zat al aardig goed met eten alleen moet meer volkoren dingen gaan eten zoals pasta en zilvervliesrijst rijst gewoon zo weinig mogelijk suiker mag wel keer maar goed spuiten daarvoor en jij wat zei ze tegen jou

4 jaar geleden

Ja zeker ik zat al aardig goed met eten alleen moet meer volkoren dingen ga ...
Ik moet iets meer calcium innemen zoals yoghurt eten en wat meer kaas, maar verder doe ik het eigenlijk al prima. Ipv gewone rijst en pasta volkeren gebruiken maar die varianten vind ik niet heel geweldig. Dus ik schep minder lepels daarvan op.

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Ik moet iets meer calcium innemen zoals yoghurt eten en wat meer kaas, maar ...
Ja het is anders maar gelukkig ik hou van salades maar ik zal ook wat meer calcium moeten nemen als je suikers maar goed blijven denk ik maar

4 jaar geleden

Ja het is anders maar gelukkig ik hou van salades maar ik zal ook wat meer ...
Klopt idd, ik heb vandaag een best goede dag gehad qua suikers, jij ook?

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Klopt idd, ik heb vandaag een best goede dag gehad qua suikers, jij ook?
Ja 1 was 12 in de middag voor de rest netjes onder de 9

4 jaar geleden

Ja 1 was 12 in de middag voor de rest netjes onder de 9
Super goed! Ga jij ook de nipt test doen of de combinatietest?

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Super goed! Ga jij ook de nipt test doen of de combinatietest?
Hoi goeiemorgen nee ga ik niet doen zo denk ik er nu over ieder geval en jij?

4 jaar geleden

Hoi goeiemorgen nee ga ik niet doen zo denk ik er nu over ieder geval en ji ...
Ik ga de nipt test wel doen, vind ik zelf een fijne gedachte of ik weet of we een kindje krijgen met een syndroom of niet. We kunnen ons dan al goed voorbereiden mocht dat zo zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Ik ga de nipt test wel doen, vind ik zelf een fijne gedachte of ik weet of ...
Ja dat is wel zo maar ik vind een enge gedachte dat er ook iets mis kan gaan

4 jaar geleden

Ja dat is wel zo maar ik vind een enge gedachte dat er ook iets mis kan gaa ...
Ja maar er kan altijd wat mis gaan toch? Als je weet dat het mis is, kun je je goed voorbereiden.

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Ja maar er kan altijd wat mis gaan toch? Als je weet dat het mis is, kun je ...
Ja we weten het echt nog niet mijn man wil het liever ook niet wij geloven in Allah en hij schenkt ons wat hij wil dus hij zegt we zien wel en hij is nog heel voorzichtig want hij wil niet echt over praten tot we beetje weten of alles goed is het hartje enz

4 jaar geleden

Hoi hoe gaat het met jou en je diabetes mijn schommelt 1 keer per dag en heb je al last van Zwangerschap kwaaltjes :)

4 jaar geleden

Hoi hoe gaat het met jou en je diabetes mijn schommelt 1 keer per dag en he ...
Hi gaat super goed hoor. Diabetesvpk is onwijs tevreden. 2x boven de 7 maar nooit langer dan 20 minuten! Kwaaltjes...valt wel mee. Wel moe en vaak plassen, jij?

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Hi gaat super goed hoor. Diabetesvpk is onwijs tevreden. 2x boven de 7 maar ...
Mijn suiker schommelt soms naar de 12 of 13 omdat ik nog niet zo goed de koolhydraten kan tellen. Ik ben moe en vaak plassen en flinke krampen pijnlijke borsten. Diabetesvpk zei dat ik het goed deed nog even week aankijken dan stuurt ze weer een e-mail mijn waarde zit de hele dag tussen de 5 en 9 en dan soms een kleine uitschieter

4 jaar geleden

Hoi hoi hoe gaat ie bij jou? Hier gaat het zo z’n gangetje. Zo nu en dan wat misselijk en wat moe. Mocht je nog wat willen lezen, dan is het boek ‘Buskruit met Muisjes’ echt een aanrader. Nuttig en leest lekker weg! 😘