35 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben eitjes gevonden op internet en als je die openbreekt zit er een papiertje in je word oma of opa ofzo. Wij zijn vooral bezig met wanneer Zegge tegen de familie 🙈 voor men broer en zus heb ik een kraslotjje waar het op zal staan. En voor meter en peter een broer van me en schoonzus die krijgen rompertje

4 jaar geleden

Wij hebben het de opa's en oma's best snel verteld. Ik ook nog twee andere kinderen, die zijn 2 en 3, die vertellen we het pas als ik echt een dikke buik heb.. anders duurt het zo lang voor ze!

4 jaar geleden

ik had deze gevonden en vond hem heel erg leuk ! heb jij zelf al leuke ideetjes? Groetjes

4 jaar geleden

Met hoe veel weken willen jullie het vertellen?

4 jaar geleden

Bij ons is het ons eerste kindje en we hopen het te kunnen vertellen na de eerste echo. ( al duurt dat nog verschrikkelijk lang🙈) als ik snel een buikje krijg vertellen we het eerder. Tot die tijd nog even nadenken hoe we het gaan vertellen 🥰

4 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Bij ons is het ons eerste kindje en we hopen het te kunnen vertellen na de ...
Wanneer krijg je eeeste echo? Bij hoe veel weken?

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Met hoe veel weken willen jullie het vertellen?
10weken twijfel ik

4 jaar geleden

Reactie op Spannend1

10weken twijfel ik
Wij ook 10 weken, dan is Moederdag.. vond ik wel een geschikte dag

4 jaar geleden

ik denk na de eerste echo dat is 12 mei pas.. echt super ver weg nog! vind dat wel lastig hoor zo lang wachten. weet niet of jullie daar ook problemen mee hebben?

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Wanneer krijg je eeeste echo? Bij hoe veel weken?
De verloskundige vertelde mij dat het ongeveer tussen de 10 en 12 weken.. ik wordt nu al gek van de spanning en zenuwen haha, en jij? Ik heb eerst een bel afspraak soort intake 23 april ( vanwege het corona virus) en daarna hoor ik wanneer voor de echo.

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Wij ook 10 weken, dan is Moederdag.. vond ik wel een geschikte dag
Omg wat een goed idee! Leuk!! Alleen heb ik dan denk ik nog niet me echo gehad en daar wil ik het liefst echt mee wachten.

4 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

De verloskundige vertelde mij dat het ongeveer tussen de 10 en 12 weken.. ...
Ik word ook gek van de spanningen... iedere dag is er al eentje te veel hahaha. Mijn eerste echo is 4 mei.... dus moet ook nog even. Dan ben ik bijna 10 weken

4 jaar geleden

Wij gaan het met Pasen vertellen. Ik ga zelf surprise eieren maken en daarin zit dan een sleutelhanger met opa... oma... oom... tante.... Vond het wel een leuk idee

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Ik word ook gek van de spanningen... iedere dag is er al eentje te veel hah ...
Wat fijn! En dat mag je nog best snel! Ik heb het idee dat ik nog lang geduldig moet zijn. Is het ook jullie eerste kindje?

4 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Wij gaan het met Pasen vertellen. Ik ga zelf surprise eieren maken en daari ...
Hoe veel weken ben je dan?

4 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Wij gaan het met Pasen vertellen. Ik ga zelf surprise eieren maken en daari ...
Leuk zeg!! Veel plezier met de voorbereidingen 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Hoe veel weken ben je dan?
Dik 7 weken, 2 dagen later is de echo maar ze weten dat ik in een bepaald traject zit. Ik vind het nu al mega moeilijk om het niet te zeggen 🙈

4 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Leuk zeg!! Veel plezier met de voorbereidingen 🥰
De sleutelhangers zijn al klaar 😁 nu nog de eieren. Volgende week ga ik mij daarmee amuseren, minder kans dat het in de tussentijd breekt🙈😂

4 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Dik 7 weken, 2 dagen later is de echo maar ze weten dat ik in een bepaald t ...
Dat kan ik me heel goed voorstellen

4 jaar geleden

Ik ga proberen zelf surprise eieren te maken. Met chocola en een echt ei als mal. En dan in het midden een echo foto. Mijn zoontje kan deze dan uitdelen als de familie er is. Dan kan ik ook stiekem filmen 😆