35 Reacties

4 jaar geleden

Vandaag precies 5 weken.. als mijn berekening klopt.. mijn schoonouders wonen bij ons in huis dus die zullen het vrij snel weten. Maar we willen het op een unieke manier vertellen. Alleen hoe.. bij de 2e (8jaar nu) hebben we een taart gebakken. Zwangere buik en de uitgerekende datum erop! Was erg leuk! Hoe we het mijn schoonouders gaan vertellen weten we niet.. daarna moeten we het mijn vader en zijn vrouw vertellen.. dat wordt wel een dingetje. Ben daar nu al 'bang' voor.. 2 kinderen is genoeg. 3e moet je niet voor gaan.. dat kunnen jullie niet. Je moet niet helemaal weer opnieuw beginnen.. zijn dingen die we regelmatig te horen hebben gekregen. De band met hen is wel goed! Alleen zijn ze gewoon zwart wit denkend. 2 kids hebben zij . Dus dat is meer dan genoeg.. Maar wel lastig. Kan me er echt al druk om maken.

4 jaar geleden

Naaste familie weet het al. Het is onze 5e R in het gezin (man en ik en 2 kinderen met begin letter R, vandaar R5). De rest van de familie en vrienden wachten we tot na de echo met vertellen

4 jaar geleden

Reactie op Baaby

Wij hebben het de opa's en oma's best snel verteld. Ik ook nog twee andere ...
Mijn zoontje is 3 en wist het al voor ik het zelf wist. Hij benoemd het nu dan ook nog steeds regelmatig. Ik ben wel bang dat hij iets verklapt als we aan het beeldbellen zijn met mijn ouders bijv. 🙈

4 jaar geleden

Ik heb er hier nog 15 van liggen 🙈 waren voor me vorige zwangerschap! 7/8 weken Echo was 25 januari en direct na de echo hadden we toevallig familiefeest. Helaas kregen we tijdens die echo te horen dat het een miskraam werd! Dus de snoephartjes gaan naar de volgende ronde 🙈

4 jaar geleden

Ik ga proberen zelf surprise eieren te maken. Met chocola en een echt ei al ...
Haha we hebben bijna hetzelfde idee, Alleen heb ik dan nog geen echo foto🙈😂

4 jaar geleden

Wat een leuke ideeën! Had wel dit idee, maar begrijpen de kids 7 en 3 zelf niet. Pasen is ook een idee, even bedenken hoe. Gezien we ook niet iedereen kunnen zien in de coronatijd ivm werk in de zorg.

4 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Haha we hebben bijna hetzelfde idee, Alleen heb ik dan nog geen echo foto🙈 ...
Ik wacht idd tot na de echo op 4 mei. Kleine zekerheid inbouwen 🤞🤞

4 jaar geleden

Ik heb er hier nog 15 van liggen 🙈 waren voor me vorige zwangerschap! 7/8 ...
Wat een leuke manier! Mag ik vragen waar je deze besteld hebt?

4 jaar geleden

Reactie op Carlijn013

Wat een leuke manier! Mag ik vragen waar je deze besteld hebt?
Je hebt ook chocolade etc en ook specifiek meisje of jongen! https://dezoeteverleiding.info/product-categorie/geboorte-snoep/ Wij hebben toen bewust deze hartjes gekozen met lange THT omdat wij toen ook niet wisten of het goed zat ja of nee. Achteraf maar goed want anders had ik 15 doosjes chocolade kunnen weggooien nu 🙈

4 jaar geleden

Ik heb er hier nog 15 van liggen 🙈 waren voor me vorige zwangerschap! 7/8 ...
OH wat sneu!!! Hoe kwam het dat ze zagen dat het op 7/8 mis ging? Wat er :( ik hoop dat het snel weer mag gaan 🍀❤️

4 jaar geleden

Je hebt ook chocolade etc en ook specifiek meisje of jongen! https://dezo ...
Zelf hartjes geknipt en op geschreven baby “achternaam” september 2020 die aan het strikje geknoopt en toen ingepakt met neutraal inpakpapier

4 jaar geleden

Wat ons leuk lijkt is om na onze echo 4 mei.. het met moederdag te vertellen. Door middel van een cadeau wat ze toch al krijgt met Moederdag (is dus niet raar dat je met een cadeau aan komt zetten) er een cadeau aan toe te voegen: slabbetje of rompertje met: ik heb de allerliefste oma! Of jullie worden opa en oma. Of iets dergelijks erop.

4 jaar geleden

Reactie op Spannend1

OH wat sneu!!! Hoe kwam het dat ze zagen dat het op 7/8 mis ging? Wat er : ...
Op de echo zagen we nog steeds een leeg vruchtzakje!

4 jaar geleden

Op de echo zagen we nog steeds een leeg vruchtzakje!
Wat erg voor je!

4 jaar geleden

Wij geven de ouders dit cadeau!