15 Reacties
2 jaar geleden
Wij wonen in de Caribbean en dus zwemmen we wekelijks. We zijn begonnen met die oranje vleugels, wat echt geen verschil maakt of ze die om heeft of niet. Ze verzuipt direct. Nu al een tijdje die paddle jumper en was ook huiverig omdat er vanaf 15 kilo staat. Ze weegt dat niet (12 kilo en rond de 90 cm) binnen 2 uurtjes wist ze hoe ze moest zwemmen met die jumper om.
2 jaar geleden
Ik baalde op vakantie dat ik zwembandjes had ipv de puddle jumper. Omdat mijn zoontje nog geen 15 kilo is had ik extra kleine zwembandjes gekocht, die doen echt helemaal niks in het water. Ik zag ook kleinere kindjes met de puddle jumper en die hadden veel meer bewegingsvrijheid en bleven wel boven water
2 jaar geleden
Reactie op Annika030
Mijn dochter gebruikt deze al vanaf dat ze 1 is. Ze zijn echt top! Zelfs de ...
Mijn dochter is bijna 2 en nog steeds maar 9,5 kg. Die is zo smal dat ze de paddle jumper echt niet aan kan. Ze heeft nu de baby vleugeltjes tot 11 kg en kan daar prima zelfstandig mee zwemmen in het diepe. Ze moeten er wel echt mee leren drijven.
2 jaar geleden
Ik had mijn zoon vanaf 11 kg in een puddlejumper. Ging best prima, maar je moet er wel echt bij blijven (maar das altijd).
Ik heb het bij babyzwemles gevraagd en die gaven aan dat de puddlejumper het beste blijft zitten bij de kleintjes
2 jaar geleden
Wij hebben afgelopen zomer beide uitgeprobeerd bij onze dochter. Zij is rond de 11 kg.
Met de zwemvleugels bleef zij niet goed zelfstandig drijven. Met de puddlejumper wel. Wel moet je er goed bij blijven want soms draaide ze en dan kwam ze wel onder water (geen idee of dit dan komt omdat die puddle jumper nog te groot is). De puddle jumper sloot verder wel goed aan en wij hadden die van decathlon.